درب ABS یا ضد آب به درب‌هایی گفته می‌شود که بجز ایجاد امنیت برای محیط داخلی، در برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم می‌باشند. همچنین به طور کلی، این گونه درب‌ها را ضد بخار نیز می‌گویند. عمر این درب‌ها  به دلیل ساختاری که دارند طولانی است. در ادامه به انواع و  ویژگی درب پلی وود ضد آب می‌پردازیم. جهت خرید درب چوب پلاست و درب پلی وود و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب همراه باشید. درب پلی وود ABS، انواع گوناگونی دارند با کاربرد‌های مختلف که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویژگی درب پلی وود ABS

لایه‌های درونی درب ضد آب ای بی اس ABS ام دی اف می‌باشد و لایه‌های میانی همان لایه‌ای است که با ABS، پوشانده شده است. لایه‌های انتهایی این درب نیز از رویه‌ی پلاستیکی ساخته شده. وجود ABS در ساختار میانی آن سبب شده است تا درب در برابر فشار و حرارت بالا، مقاوم شود و استحکام بالایی داشته باشد. علاوه بر این، وجود ABS باعث می‌شود تا درب در برابر فشارهای فیزیکی، مقاوم شود. این درب‌ها یک سری مزیت دارند که عبارتند از :

۱- درب پلی وود ضد آب با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار است

محدودیتی جهت استفاده از درب ضدآب وجود ندارد. حتی در شهرهای شمالی ایران که درصد رطوبت در محیط، بسیار بالا می‌باشد، از این نوع درب به راحتی می‌توان استفاده کرد. به این دلیل که درب‌های ضد بخار ABS تا ۹۹ درصد، توانایی دارند که از انتقال بخار آب به محیط، پیشگیری کنند.

۲- نگهداری از درب ضد آب، آسان می‌باشد

با تهیه‌ی درب ضد آب دیگر دغدغه‌ی تعمیر درب یا تعویض آن را ندارید. زیرا کل اجزای ساختار این درب کاملا به یکدیگر متصل هستند. و برای تولید درب‌های مقاوم در برابر نفوذ آب از پیچ استفاده نمی‌کنند. کلیه اجزای ساختار آن به طور پیوسته در کنارهم قرار می‌گیرند. در نتیجه حتی اگر تایم بسیاری از درب ضدآب استفاده شود، ساختار آن خراب نمی‌شود.

۳- درب ضد آب ای بی اس در برابر حرارت و شعله آتش، پایدار است

درب ضدآب هم در برابر نفوذ رطوبت مقاوم می‌باشد و هم در برابر شعله آتش مقاوم است.  گونه‌ای که اگر در محیط آتش سوزی رخ دهد، اجزای ساختار درب به هیچ عنوان ذوب نمی‌شود. این موضوع در شرایطی که فشار و حرارت محیط زیاد است، برقرار می‌باشد.

۴- درب ضد رطوبت GRP

درب‌های ضد رطوبت GRP از فایبرگلاس ساخته می‌شوند. فایبرگلاس، یک ماده‌ای است که از ترکیب کردن نفت و پشم شیشه به ساخته می‌شود. وجود فایبرگلاس سبب می‌شود تا درب ضد رطوبت، پوسیده نشود و آب به درون آن نفوذ نکنید. هنگامی که درب GRP را خریداریمی‌کنید، هیچ محدودیتی در انتخابی خود نخواهید داشت. تنها چیزی که در هنگام خریداری درب GRP باید توجه داشت، رنده نشدن در هنگام ساخت است. درب GRP مانع از خروج بخار آب در استخر و جکوزی به محیط بیرون می‌شود.

سونا، جکوزی و حتی حمام از مکان‌هایی می‌باشند که درصد خیلی زیادی رطوبت و بخار آب در آن‌ مکان موجود است. و بهترین دربی که برای اینگونه کحیط می‌توان استفاده  کرد درب ضدآب می‌باشد. استفاده از درب‌ ضد‌آب سبب می‌شود تا محیط خارج این منطق به طور کامل خشک باشد.

حامی‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ، درب بیمارستان ،درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.(امکان خرید مستقیم درب ضد سرقت از کارخانه)

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

ارتباط با ما

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *