درب‌های آلومینیومی کاربرد‌های فراوانی دارند. با توجه به ساختاری که دارند دارای کیفیت بسیار خوب و مرغوبی هستند و همانطور که می‌دانید آلومینیوم در برابر آب و رطوبت کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. امروزه درب آلومینیومی به نحوه گوناگونی در محیط‌های های مختلف استفاده می‌شود. در ادامه انواع درب آلومینیومی را بررسی می‌کنیم. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع درب آلومینیومی ، ضد سرقت و پلی وود به فروشگاه حامی درب در کرج مراجعه کنید. با حامی درب همراه باشید.

انواع درب آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی به علت ساختاری که دارند دارای مقاومت بسیار بالا وماندگاری طولانی مدت هستند. همچنین این درب‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرویس بهداشتی می‌باشند. به این دلیل که در برابر آب هیچ تغییری نمی‌کند. در آلومینیومی به دو شکل نصب می‌شود.  در شکل  اول درب بر چارچوب آهنی که روی دیوار نصب می‌شود. ولی اگر چارچوب آهنی بر دیوار نباشد درب به وسیله پیچ‌های بولدکس روی دیوار نصب می‌گردد .انواع درب آلومینیومی عبارتند از :

 ۱- درب طرح چوب

در طرح چوب آلومینیومی در محل‌هایی که تزئین دکوراسیون داخلی براساس چوب است  استفاده می‌گردد. و به علت‌هایی که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم  این درب بیشتر از درب چوبی پیشنهاد می‌شود. همانگونه که از نام این مدل در مشخص است از جنس آلومینیوم اما با روکش چوب می‌باشند .

۲- درب کشویی

درب‌کشویی آلومینیومی این علت که مثل درب‌های لولایی فضای داخلی را اشغال نمی‌کند بسیار  مورد توجه عموم مردم است  و اصولا این مدل درب‌ها دوجداره می‌باشند. در آلومینیومی کشویی روی ریل فلزی که زیر درب نصب می‌شود حرکت می‌کند و یراق آلات آن تماما با درب لولایی متفاوت هستند.

۳- درب چند لنگه

در مکان هایی که طول درب ورودی بالای ۱٫۵ متر می‌باشد از در آلومینیومی کشویی دوجداره استفاده می‌کنند و مدل کنار یکدگیر قرار گرفتن لنگه‌ها در مدل‌های متنوعی انجام می‌شود، در آلومینیومی چند لنگه اصولا در ساختمان هایی که عرض درب آن‌ها بیش از ۲ متر است استفاده می‌گردد.

۴- درب آلومینیومی شیشه ای

در شیشه ای آلومینیومی به علت نمای شیک و مدرن توسط استفاده از شیشه از محبوب ترین درهای آلومینیومی به حساب می‌آید ، ساختار در آلومینیومی شیشه ای طوری می‌باشد که اصولا یک فریم آلومینیومی با پهنای ۲۰ سانتی متر تولید می‌شود و بعد شیشه دکوراتیو درون فریم قرار می‌گیرد.

 ۶- درب آلومینیومی کشویی

امروزه بیشتر ساختمان‌ها به علت بالا رفتن قیمت ملک‌ها دارای فضای بسیار محدودی می‌باشند. به همین جهت بهتر می‌باشد که با نصب درهای آلومینیومی کشویی از فشای موجود به بهترین نحوه استفاده کنید.

۷- درب های آلومینویی فاساد دار

در آلومینیومی با فاساد یکی از ایمن ترین مدل درب آلومینیومی به حساب می‌آید. به این دلیل که ساختار این مدل درب‌ها از پاسادهای دوجداره تشکیل شده که روی یکدیگر قرار می‌گیرند و حتی با ضربه ها بسیار سنگین نیز شکسته نمی‌شوند. به همین علت به درهای ضد سرقت آلومینیومی معروف هستند. ولی درهای آلومینیومی ساده با ضربه به شکستگی دچار می‌شوند.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب آلومینیومی و ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *