تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی

هنگامی که صحبت از مقایسه درب های ضد سرقت با یکدیگر می شود، این مقایسه درب ۲ عامل کلی خلاصه می شود که در کنار هم به بررسی این عوامل می پردازیم  سپس به مقایسه درب های ضد سرقت ترک و ضد سرقت ایرانی می پردازیم. در این مقاله با حامی درب تولید کننده انواع درب‌ در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان همراه باشید.

۱-چهارچوب

همان طور که مشخص است هر چه ضخامت چهارچوب درب های ضد سرقت بیشتر باشد میزان دیلم خور بودن آن ها کاهش یافته و امنیت و مقاومت آن ها افزایش می یابد.

بیش ترین ضخامت چهارچوب درب ضد سرقت ترک موجود در بازار و درجه یک ایرانی ، ۱.۵ میلی متر است. اما در مجموعه ما به دلیل افزایش کیفیت،امنیت و رضایت خریداران محترم این ضخامت به طور کامل متفاوت است.

ضخامت چارچوب تمامی درب های ضد سرقت ما از سری ارزان تا سری مدرن، با ضخامت ۲ میلی متر تولید می شود. چرا که می توان گفت این ضخامت چارچوب، دیلم خور بودن درب را به صفر می رساند.

۲-استراکچر و زیرسازی

زیرسازی کلی درب ترک موجود در بازار بعد از رویه‌ی درب به سه قسمت روکش فلزی، کلاف آهنی و پشم سنگ، و در نهایت به روکش فلزی ختم می شود.

درب های ایرانی موجود در بازار نیز به یک ورق آهنی ۱ میلی متری و چند قوطی آهن معمولی ختم می شود.

ابعاد درب های ایرانی و ترک اصل

بزرگ ترین عیب و نقص درب ترک، این موضوع است که هنگام خرید این درب، محدود به ابعاد موجود فروشنده خواهید شد. برای مثال فرض کنید از یک درب ترک خوشتان آمده اما به دلیل تنها چند سانتی متر توانایی خرید آن را ندارید. اما ما در حامی درب  این موضوع را به آسانی حل کرده ایم و شما هیج گونه محدودیتی در سفارش خارج از ابعاد استاندارد نخواهید داشت. پس شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای درب خود را با ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

حامی درب در شبکه های مجازی

انواع درب و چهارچوب ضد سرقت پلی وود،تک لنگه،نیم لنگه،دولنگه با انواع روکش و بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی حامی درب

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *