در محیطهای بیمارستانی، جهت سهولت در دسترسی اشخاص، به ویژه افرادی که دارای توانایی جسمی کم هستند، درب های بادبزنی امکان باز و بسته شدن آسان را خواهند داشت. در صورت بروز آتش سوزی اینگونه دربها علاوه بر سریعتر شدن فرار از یک بخش به بخش دیگر از گسترش آتش و دود به سایر نواحی جلوگیری می نمایند.در این مقاله به شما عزیزان درب بادبزنی بیمارستان و ویژگی و کاربرد این محصولات را معرفی میکنیم. برای خرید درب پلی وود ، درب بادبزنی بیمارستان ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

درب بادبزنی بیمارستان و معرفی ویژگی های آن

 درب باد بزنی در محیط های پر رفت و آمد که نیاز به باز و بسته شدن لنگه در از دو طرف بوده کاربرد فراوانی خواهند داشت. درب بادبزنی بیمارستان دارای شیشه دید، لولای مخصوص و ضربه گیر وسط و پایین هستند.

در ساختار این درب‌ها با توجه به جهت حرکت درب به دو طرف، شیشه های نسوز در دربها بکار می رود تا هنگام عبور و مرور برای جلوگیری از برخورد درب با افراد در جهت مخالف، دید کافی وجود داشته باشد. هم چنین اینگونه دربها نسبت به دربهای ضد حریق پله های فرار، دارای وزن سبکتری بوده تا افراد به راحتی از آن استفاده کنند.

موارد مهم در درب‌های بادبزنی بیمارستانی

در حقیقت معماری یک بیمارستان تاثیر به سزایی در رفاه و اثر بخشی درمان در مراکز ارائه خدمات درمانی را خواهد داشت. تمامی ارکان  و تجهیزات بیمارستان، از جمله درب ها، اهمیت بالایی دارند.

ایمنی و دسترسی درب بادبزنی بیمارستان

درب ها باید شامل عملکرد مناسب سخت افزار، استفاده از پوسته مقاوم در برابر تعداد دفعات ضربه بالا و مواد ضد باکتری میباشد. ایمنی و دسترسی نکات مهم در طراحی درب بیمارستانی است. از دیگر نکات می توان به استفاده از ضربه گیر و آرام بند که موجب سهولت استفاده برای کارکنان و هم چنین بیماران با محدودیت های جسمانی می گردد اشاره نمود. در ادامه به معرفی ویزگی هایی که باید درب بیمارستان داشته باشد میپردازیم.

درب بادبزنی بیمارستان | خرید درب چوب پلاست ، بیمارستان و پلی وود در فروشگاه حامی درب در کرج

صداگیری

یکی از نگرانی های اصلی در بیمارستان ها این موضوع است که بیماران در حینی که سعی در بهبودی دارند و یا منتظر ملاقات با درمانگر خود هستند، همواره در معرض میزان زیادی از صدا و دلهره قرار خواهند داشت. بسیاری از قسمت ها در بیمارستان نیازمند درب هایی نفوذپذیر برای جابه جایی تخت بیماران در مواقع ضروری و یا مدیریت فضای اتاق ها هستند، در مکان های که نیازی به درب های نفوذپذیر نیست،  با توجه به نیاز مرکز، باید از درب با قابلیت های خاص استفاده کرد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *