درب به ساختاری از بنا گفته‌ می‌شود که علاوه بر عبور و مرور ، وظیفه‌ی تفکیک فضا و حفظ حریم شخصی را انجام می‌دهد و از نفوذ گرد و خاک به داخل جلوگیری می‌کند در ادامه به درب شیشه ‌ای و مزایا درب شیشه ای می‌پردازیم. جهت خرید درب چوب پلاست و درب پلی وود و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب همراه باشید.

درب شیشه‌ ای

طراحان در طی زمان گذشته برای پروژه‌ها از درب‌های آلومینیومی و چوبی استفاده می‌کردند. اما عموم از این درب‌ها رضایت کافی را نداشتند به همین دلیل طراحان به دنبال ایده‌ای خلاق برای طرح‌های خود بودند و در بین مواد اولیه گوناگون شیشه را انتخاب کردند و از آن به عنوان یک گزینه عالی و منحصر بهره برداری کردند.

با توجه به کاهش و کم شدن متراژ ساختمان‌ها و نیازمندی به تفکیک در فضاهای داخلی بهره بردن و استفاده از شیشه به عنوان گزینه‌ای درست و مناسب در طراحی درب های ورودی ، پارتیشن‌ها ، اتاق‌ها و … به حساب می‌آید. و در میان درب‌های لولایی شیشه ای یک درب بسیار کاربردی و مناسب است و به دلیل کاربرد بالای این درب یکی از بهترین هم از نظر عملکرد و هم از نظر رضایتمندی می‌باشد.

همانطور که ذکر کردیم درب های شیشه ‌ای به دلیل باز شدن آسان ، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و برای فضاهایی که فضای چرخشی ۹۰ درجه برای باز شو دارند مناسب بوده و جز محصولات بسیار کاربردی حساب می‌شوند. همچنین این درب‌ها را می‌توان به درب‌های اتوماتیک لولایی با نصب موتور ،جک و چشمی بعد از نصب تبدیل کرد.

این درب‌ها از شیشه‌ی سکوریت و یا میرال درجه یک با ضخامت ۱۰ الی ۱۲ میلی‌متری همراه با یراق آلات استیل  ضد زنگ که به صورت تک لنگه ، دو لنگه و یا تک لنگه همراه با هرز گرد طراحی  می‌باشند، تولید و اجرا می شود..

مزایای درب های شیشه‌ ای

درب شیشه‌ ای یک سری مزایا دارد که عبارتند از :

  • سهولت در تولید و نصب
  • سادگی در ساختار و ظاهر زیبا و مدرن
  • امکان استفاده در فضا هایی با متراژ کم
  • جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و عایق رطوبت
  • انتقال و انتشار نور به فضاهای داخلی و مکان هایی که انعکاس نور در آن امری الزامی می باشد

موارد استفاده درب‌های شیشه ای

درب لولایی شیشه ای را می‌توان برای تفکیک کردن فضاهای داخلی ساختمان اعم از :

  • ساختمان‌های مسکونی و اماکن اداری و تجاری و بیمارستان ها و …
  • سرویس‌های بهداشتی ، سونا خشک و مرطوب
  • درب ورودی لابی و دود بند‌های ساختمان
  • استفاده به عنوان درب ورودی و خروجی پارتیشن‌ها

حامی‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست  و پلی وود و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *