امروزه درب‌های چوی اتاق خواب در خانه ها دارای تنوع بالایی در مدل و ظاهر خود هستند. دربهای لابی و درب اتاقی در دسته درب های داخلی ساختمان قرار دارند. شما میتوانید انواع درب چوبی اتاق را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کرده و برای ساختمان خود از فروشگاه اینترنتی حامی درب خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع روکش درب چوبی اتاق و اطلاع از قیمت و خرید انواع درب لابی چوبی ، ضد سرقت به فروشگاه اینترنتی حامی درب در کرج مراجعه کنید.

انواع روکش درب چوبی اتاق

دربهای چوبی اتاق در شکل، طرح و قیمت های گوناگون در بازار موجود هستند. برای مثال میتوانید از درب های خام چوبی ، یا رنگ شده و درب هایی با روکش پی وی سی به عنوان درب اتاقی استفاده کنید. روکش های درب چوبی انواع مختلفی دارند. روکش درب چوبی به دو گروه عمده زیر تقسیم می شود:

روکش مصنوعی درب اتاق

روکش مصنوعی درب چوبی توسط لایه های ساخته شده از کاغذهای تزئینی یا غیرتزئینی میباشد. این روکش‌ها رزین های مختلف مانند ملامین فرمالدئید، فنیل فرمالدئید و … آغشته شده و بر روی ورق های فشرده چوبی نظیرHDF، MDF، نئوپان و … چسبانده خواهند شد.  در ادامه به انواع مختلف این نوع درب با توجه به نوع روکش آن خواهیم پرداخت.

روکش چوب طبیعی  

انواع درب چوبی با طرح های زیبا از چوب را با هزینه کمتر میتوان تولید کرد.از چوب طبیعی برای روکش کردن ورق های نازک بر روی فرآورده های چوبی نظیر HDF، MDF، نئوپان و … چسپانده می‌شوند؛ این کار به دلیل صرفه جویی در مصرف چوب و کاهش هزینه های آن میباشد.

قیمت درب پیش ساخته چوبی اتاق

درب اتاق ساخته شده از چوب با توجه به نام آن مانند درب تمام چوب روسی، درب تمام چوب راش و … کاملاً توپر بوده و به طور کامل از چوب ساخته شده است. این گونه درب ها مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به دربهای روکشی داشته و به همین دلیل به عنوان درب های ورودی نیز کاربرد دارند. این دربها معایبی را نیز به همراه دارند.در ادامه به آنها میپردازیم. در فروشگاه اینترتنتی حامی درب انواع درب چوبی ، لابی ، درب ضد سرقت با بهترین قیمت و کیفیت بالا موجود میباشد.  برای اطلاع از قیمت درب چوبی پیش ساخته با با فروشگاه حامی درب تماس بگیرید.

معایب درب چوبی پیش ساخته چوبی اتاق

 قیمت نسبتا بالای این دربها از معایب آن محسوب می‌شود. دربهای چوبی از پیش ساخته در برابر شرایط جوی حساس بوده و نگهداری این نوع درب ها در دوام و ماندگاری آنها بسیار موثر میباشد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب لابی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *