سبک درب اتاقی مینیمال

درب اتاقی مینیمال نوعی درب داخلی با طراحی متفاوت است که در آن سادگی حرف اول را می زند و از کمترین و ساده ترین عناصر در طراحی بدنه خود استفاده می کند. این سبک طراحی ارتباط بسیار نزدیکی با سبک مدرن دارد. بنابراین شما می توانید با خرید درب اتاقی مینیمال، فضای اتاق خواب را به بهترین شکل و نزدیک به سبک مدرن طراحی و چیدمان کنید.حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

 

مهترین ویژگی درب های مینیمال این است که حس آرامش و سکوت را منتقل می کند. نگاه کردن به طرح های ساده و بدون شلوغی باعث می شود که ذهن کمی استراحت کند.امروزه با افزایش طراحی های مینیمال منازل، این درب ها استفاده می شود.بنابراین قبل از هر چیزی دقت داشته باشید که درب مورد نظر، با سایر المان های موجود در خانه هماهنگ باشد.

ویژگی های درب اتاقی مینیمال

درب های مینیمال بر اساس اصول حاکم بر این سبک طراحی داخلی ساخته می شوند. بنابراین، یک درب اتاقی مینیمالیستی واقعی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

سادگی در طراحی : برای ساخت این محصولات از طرح هایی استفاده می شود که به دور از هرگونه جزئیات است. درب هایی که بر اساس این سبک طراحی می شوند معمولا بسیار ساده و بدون جزئیات هستند و حس آرامش را به بیننده منتقل می کنند.

استفاده از پالت های تک رنگ برای رنگ آمیزی: آنها معمولا با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری یا بژ رنگ می شوند. رنگ‌های خنثی اصلی‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در طراحی مینیمالیست مدرن هستند.

حاوی اشکال و فرم های خاص:اگر قصد دارید اتاق خواب خود را به سبک مدرن طراحی کنید؛ شما باید از حداقل درهایی که دارای خطوط و اشکال ساده هستند استفاده کنید. با تمرکز بر شکل و فرم این درب ها می توانید جذابیت بصری زیادی در اتاق ایجاد کنید و سبک چیدمان را مدرن کنید.

استفاده از مواد اولیه با بافت خاص: یکی دیگر از عناصر مهم در مینیمال درب، بافت است. استفاده از مواد اولیه ای که بافت خاصی دارند. یک فضای مینیمالیستی مدرن را از سردی و بی روحی محض خارج می کند و به آن کمک می کند تا گرم و دلپذیر شود.

حامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات،قیمت و خدمات پس از فروش تماس بگیرید

درب اتاقی مینیمال برای کدام ساختمان ها مناسب تر است؟

باید به این نکته توجه داشت که درب های مینیمال بیشتر مناسب ساختمان هایی است که طراحی داخلی شان مدرن است. یعنی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • فضای منفی (خالی) محیط از فضای مثبت آن بیشتر است
  • برای پرده ها، مبلمان و دیوارها از رنگ های خنثی استفاده شده است
  • طرح روی وسایل خانه، کاملا ساده است و بیشتر اشکال هندسی را شامل می شود.
  • بیشتر از المان های فلزی مثل استیل یا آلومینیوم استفاده شده است.
  • بافت های چوبی موجود در خانه، ساده و بدون طرح های پیچیده هستند.

درب های مینیمال فضای بصری زیادی را اشغال نمی کنند و همین ویژگی باعث شده است که نظم موجود در فضا بیشتر شود.

قیمت درب داخلی مینیمال

به طور کلی، چه چیزی باعث می شود یک محصول در رده درب های اتاق مینیمال قرار بگیرد؛ شکل طراحی آنها. بنابراین از آنجایی که ساختار این درب ها تفاوت چندانی با ساختار درب های کلاسیک ندارد; قیمت بالاتری ندارند.

خرید یک درب استاندارد طراحی شده با سبک مینیمال

برای خرید محصولی با چنین ویژگی هایی ابتدا باید سبک دکوراسیون منزل را مشخص کنید. پس از تعیین سبک طراحی داخلی مورد نظر خود، محصولی را انتخاب کنید که حداکثر سازگاری را با خط و مش های سبک انتخابی شما داشته باشد. در حال حاضر محصولات متنوعی در شرکت حامی درب در حال تولید است که همگی بر اساس استانداردها طراحی و تولید می شوند.پیشنهاد میشود جهت مشاوره رایگان برای انتخاب درب مناسب، با کارشناسان ما در حامی درب تماس بگیرید.

حامی درب

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

حامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات،قیمت و خدمات پس از فروش تماس بگیرید

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *