درب ضد سرقت ارزان

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت هستید، دربهای ضد سرقت حامی درب کارآمد گزینه مناسبی برای شماست. خرید و نصب درب های ضد سرقت در افزایش امنیت خانه، دفتر، مغازه، کارخانه و به طور کلی هر ملکی که داشته باشید بویژه اگر در شهرهای پر رفت و آمد و شلوغی مثل کرج زندگی کنید موثر است.

در مطالب پیش روی شما در خصوص قیمت در اتاق و ضد سرقت ارزان اطلاعات مختصر و مفیدی آمده است.

درب ضد سرقت و انواع آن

درب های ضد سرقت با توجه به کاربرد آن ها و منطقه ای که از آن ها استفاده می کنند، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند‌. اما مهم ترین نوع های درب ضد سرقت عبارتند از:

  • درب ضد سرقت روکش pvc
  • درب ضد سرقت روکش راش
  • درب ضد سرقت روکش ضد خش
  • درب ضد سرقت رویه فلزی
  • درب ضد سرقت چوبی (چوبِ گردو، راش و…)
  • درب ضد سرقت روکش HDF
  • درب ضد سرقت کامپوزیتی

مبنای محاسبه قیمت درب ضد سرقت

همانطور که می دانید درب های امنیتی ترکیبی از چوب و فلز هستند، بنابراین قیمت درب در هر یک از شرکت های مختلف را می توان با این دو عامل تعیین کرد.

به عنوان مثال اگر یک شرکت ایرانی درب ضد سرقت با ساختار فریم ۱ به ۱ ورق و بتونه، محصول خود را تولید کند قطعا قیمت این درب نسبت به ورق فریم ۲ میلی متری متفاوت خواهد بود. به همین دلیل می توان گفت مبنای محاسبه تمامی قیمت ها در بازار درب به نوع و کیفیت متریال در سازه داخلی و تا حدی به متریال خارجی و نمای نهایی بستگی دارد.

از جمله مواردی که در درب ضد سرقت می تواند حائز اهمیت باشد می توان به مواردی مانند چهارچوب، صفحه پایه، مواد به کار رفته در بدنه پایه درب، نوع قفل، مواد به کار رفته در دماغه درب و مواردی از قبیل تعیین قیمت ضد سرقت ارزان قیمت اشاره کرد. 

درب پلی وود ارزان

درب ضد سرقت ارزان

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، معنای دربی ارزان در شرکت های مختلف معانی مختلفی دارد، اما معیارها و میزان همه برندها از نظر نامگذاری یکسان است.

درب های ضد سرقت بی کیفیت درهایی هستند که تنها ظاهر نسبتا آراسته ای دارند. متاسفانه برخی سودجویان این گونه درب ها را با ظاهری زیبا به مشتریان می فروشند در حالی که امنیت آنها هیچ تفاوتی با درب های معمولی ندارد. جالب آنکه حتی برخی برای سنگین شدن این درها داخل‌شان را با مصالحی نظیر آجر پر می کنند تا ادعای وجود ورقه فولادی درون درب را باور پذیر کنند.

در درب های ضد سرقت ارزان اما با کیفیت به جای استفاده از روکش های لوکس و گران از رویه های معمولی تر استفاده می شود تا قیمت آنها کاهش پیدا کند. در واقع این تنها تفاوت آنها با درب های گران است و همه مسائل امنیتی دیگر در حد اعلا در آنها رعایت شده است و در برابر هر نوع دزدی و نظایر آن مقاومند.

 

ویژگی های درب های مقرون بصرفه حامی درب شامل موارد زیر می باشد:

ضخامت قاب ۱میلی متری و ۲ میلی متری، حفاظ محل قفل با ورق آهنی ، قفل های با کیفیت ترک و ایرانی، فوم پلی اورتان تزریقی ، دماغه آلومینیومی،  چارچوب در و لولا به ضخامت ۲ میلی متر، ورق کامل در یک ضخامت و چسب به پوسته داخلی، روکش PVC به عنوان روکش ارزان اما بادوام ، در قسمت بیرونی درب.

در ساختار داخلی همه درب ها تولیدی از یک یا دو ورق فولادی تقویت شده برای استحکام بیشتر در برابر انواع فشار استفاده شده است.دارای نقاط اتصال متعدد بین چهارچوب و لنگه ها بوده که این ویژگی باعث تحمل فشار بالا در کلیه درب می شود.

 

فروشگاه اینترنتی حامی درب

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی،پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب:

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *