درب های پلی وود

پلی ووود (WPC) مخفف Wood Polymer است، در واقع همان ترکیب پودر چوب و پلیمر (PVC) است.پلی وود از چندین لایه نازک یا تخته چوب تشکیل شده است که به هم چسبیده و سپس به هم فشرده شده اند . تخته های پلی وود با استفاده از بهترین رنگ های ظریف در لایه بیرونی و الوارهای زیبایی شناسی در لایه داخلی تولید می شود و بدلیل قابلیت های ویژه آن در برش به اندازه های و طرح های مورد نظر، در واقع به مناسب ترین گزینه برای تولید انواع درب و چهار چوب، در صنعت درب سازی جهان تبدیل شده است.در ادامه با حامی درب همراه باشید.

نحوه مراقبت از پلی وود Plywood Care

برای اینکه تخته سه لا خود را در بهترین شرایط ممکن نگه دارید، توصیه می کنیم:

قبل از نصب، بایستی تخته سه لا خشک  و در یک منطقه محافظت شده نگهداری شود

تخته سه لا  روی یک سطح صاف و خشک با یک ورق پوششی در بالای آن قرار داده شود

ورق های تخته سه لا را روی لبه آنها قرار ندهید زیرا ممکن است باعث خمیدگی شود.

از نور مستقیم خورشید، باد، باران و رطوبت دوری کنید که همه اینها می توانند بر ظاهر تخته سه لا شما تأثیر بگذارند.

برای کاربردهای نیمه اکسپوز، فقط از ariaply، connectaply یا Endurapanel استفاده کنید و تمام لبه های برش خورده و تخته های نفوذ شده (یعنی روی پیچ ها) را با سیلر موجود مجدداً ببندید.

از محصولات مبتنی بر روغن روی تخته سه لا هوپ کاج استفاده نکنید.

انواع درب های ساختمانی رایج در ایران

نحوه تمییز کردن درب های پلی وود

۱-گردگیری منظم

حتی در تمیزترین خانه‌ها، گرد و غبار و تار عنکبوت ایجاد می‌شود و یکی از اصلی‌ترین قسمت‌ها درب‌ها است. ساده ترین راه برای جلوگیری از این امر، گردگیری منظم شیارهای انواع درب های پلی وودی است. 

۲- لکه گیری

برای رفع اکثر لکه ها با یک شستشوی ملایم با یک صابون ظرفشویی  و آب خوب کافی خواهند بود البته بشرطی که بیش از ۳ روز از آن نگذشته باشد.

یک کاسه آب گرم برای خود تهیه کنید و مقدار کمی صابون ظرفشویی ملایم به آن اضافه کنید. با استفاده از یک اسفنج تمیز و غیر ساینده، درب خود را بشویید تا هر گونه علائم جزئی یا کثیفی از بین برود.

پس از اتمام کار، همیشه مطمئن شوید که درب پس از تمیز کردن به خوبی خشک شده است. یا آن را با یک حوله تمیز پاک کنید یا یک پنکه را به سمت در بگیرید.

هرگز از فلز و یا وسایل تیز مانند کاردک یا تیغ یا سیم ظرفشویی برای لکه زدایی استفاده نکنید.نهایتا اگر لکه ای عمیق مانند اثر زغال یا هر نوع لکه مشابه پیش آمده می توان آنرا با یک سنباده نرم و یا برس سیمی که درجهت طرح روی پروفیل ها کشیده شود تمیز نمود.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *