معماری و طراحی سبک مدرن به شدت به شیشه متکی است. بسیاری از خانه‌های مدرن دارای نمای شیشه‌ای عریض هستند که نور طبیعی زیادی را وارد می‌کنند. در حال حاضر، شیشه در طراحی در مکان های بیشتری به جای نمای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از خانه های مدرن، شیشه جزء مهمی از طراحی داخلی است. مزایای درب های شیشه خور داخلی برای خانه شما در زیر آمده است.با حامی درب تولید کننده انواع درب های تک لنگه و دو لنگه پلی وود، شیشه خور و روکش دار طبق معماری،سبک و طراحی مدرن همراه باشید.

چه مدل دربی برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

مزایا

اجازه دهید نور وارد خانه شما شود

پنجره های بیرونی بزرگ و نورگیرها راه های محبوبی برای اضافه کردن نور طبیعی اضافی در بسیاری از خانه ها هستند. آنها اغلب اتاق های کوچک را بسیار بزرگتر از آنچه هستند نشان می دهنداما چرا ما درب های شیشه ای را برای اتاق ها عالی می دانیم؟ زیرا نور اضافی فضا را گسترده تر نشان می دهد، به خصوص برای اتاق های کوچکتر.

درهای شیشه ای همچنین می توانند راهی عالی برای ورود به فضایی باز مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق انبار باشند. زیرا آنها فضای خانه شما را با عبور نور از اتاق و راهرو به حداکثر می‌رسانند. درهای شیشه دار همچنین می توانند فضاها را متحد کنند.

قابلیت دید از یک اتاق به اتاق بعدی

توانایی دیدن از یک اتاق به اتاق دیگر برای ایمنی خانه مهم است زیرا به شما امکان می دهد وضعیت را به طور مداوم کنترل کنید. درب‌های شیشه‌ای می‌توانند آرامش بیشتری را برای شما فراهم کنند تا بتوانید فرزندان خود را در زمانی که شما در آشپزخانه هستید و آنها در اتاق دیگری هستند تحت نظر داشته باشید.

انعکاس صدا

اگر می خواهید انعکاس صدا از شیشه نیز وجود داشته باشد، درهای شیشه دار را برای خانه خود در نظر بگیرید. در واقع شیشه برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن و اتاق های سرگرمی که ممکن است تلویزیون بزرگ یا حتی بلندگو وجود داشته باشد ایده آل است. می‌توانید با افزودن شیشه به درها و شیشه‌های پنجره‌های خود، فضایی عایق صدا ایجاد کنید که برای تماشای فیلم یا رویدادهای ورزشی مهم از آسایش خانه خود ایده‌آل باشد.

سبک مدرن

درب‌های شیشه‌ای داخلی به فضای داخلی خانه شما ظاهر و احساسی عالی و امروزی می‌دهند، دقیقا شبیه به نمای بیرونی. افزودن درهای شیشه ای یک روش فوق العاده برای به روز رسانی وسایل قدیمی تر و معمولی در خانه شما است. در حال حاضر چنین درهایی به عنوان لوازم مدرن در حال تبدیل شدن به استاندارد در بسیاری از خانه ها می باشد.

درب مدرن چه ویژگی هایی دارند؟

بهبود ارتباطات

علاوه بر این، درب های شیشه ای می توانند ارتباطات را در خانه و محل کار (شاید بیشتر در محیط کار) بهبود بخشند. ارتباطات اغلب در دفاتر با درهای شیشه ای ساده تر می شود زیرا همکاران می توانند شما را در دید ساده ببینند. فضای خانه یا محل کار شما ممکن است گهگاه توسط دیوارها و درها محدود شود، اما پانل های شیشه ای با از بین بردن این موانع باز بودن آن را افزایش می دهند.

عایق صوتی برجسته

اگرچه ممکن است اینطور فکر نکنید، درهای شیشه ای می توانند مواد عایق صوتی عالی باشند. آنها در انعکاس صدا موثر هستند، از طنین آن در سراسر خانه جلوگیری می کنند و آن را در خود اتاق نگه می دارند تا اختلال کمتری ایجاد کنند. بنابراین آنها برای فضاهای پر سر و صدا مانند اتاق بازی و اتاق های موسیقی مناسب هستند. درهای شیشه دار پتانسیل کاهش صدا را تا ۴۵ دسی بل دارند، اما این امر تا حد زیادی به ضخامت درها بستگی دارد.

حامی درب تولید کننده انواع درب های تک لنگه و دو لنگه پلی وود، شیشه خور و روکش دار طبق معماری و طراحی مدرن و سفارش مشتری

یک فضای  مدرن ایجاد کنید

اگر می خواهید به خانه خود ظاهری مدرن و مجلل بدهید، درهای شیشه ای گزینه بسیار خوبی هستند. ظاهری فوق مدرن و براق با خطوط تمیز و وسایل و یراق آلات پیچیده ایجاد می شود. فضاهای نشیمن با پلان باز ایجاد می کند که سبک، مطبوع و بدون پیچیدگی بدون نیاز به برداشتن هیچ دیواری هستند.

حامی درب

تولید کننده و فروشنده انواع درب با ۲۵ سال ضمانت نامه معتبر، درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان می باشد. یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های این محصولات نصب و اجرای درب و چارچوب همزمان و ایجاد زیبایی و هماهنگی طرح و رنگ درب، چارچوب و قرنیز است. تولیدات بر اساس اندازه‌های استاندارد و سفارش عرضه می‌گردد. لنگه درب‌های تولیدی برای هر دو منظور چارچوب فلزی و WPC با روکش PVC ارائه می‌گردد.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *