ویژگی های چهار چوب درب ضد سرقت

با توجه به اینکه چهار چوب درب ضد  سرقت با درب های معمولی تفاوت دارد، شما نمی توانید از چهار چوب معمولی برای آن استفاده کنید. به این ترتیب لازم است چهار چوب مخصوص درب ضد سرقت را به کار ببرید. اما لازم است نکاتی را در انتخاب این درب ها رعایت کرده تا بتوانید امنیت مکان مورد نظر خود را تامین کنید. حامی درب در این مقاله مشخصات چهار چوب درب ضد سرقت را آموزش میدهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

چهار چوب درب ضد سرقت

  • چهار چوب درب ضد سرقت ویژگی های مشخصی دارد که در مقایسه با درب های داخلی از امنیت و استحکام بیشتری برخوردار است. در ساخت درب های ضد سرقت غالبا داخل لنگه درب را از جنس فلزی مقاوم می سازند تا از ورود به داخل ساختمان جلوگیری شود.
  • قفل و یراق آلاتی که در درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد، با درب های معمولی تفاوت دارد. به طور مثال زبانه قفل درب ضد سرقت از نوع گاو صندوقی است و می تواند دو یا سه قفل لنگه درب ضد سرقت را به چهار چوب درب چفت کند.
  • از دیگر مشخصات چهار چوب درب ضد سرقت این است که از ورق فلزی ۲ میلی متر فرم داده شده استفاده می شود و تمام بخش های فلزی درب به واسطه رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شوند. دور لنگه درب ضد سرقت را زوار لاستیکی استفاده می کنند تا از انتقال آلودگی، گرد و غبار، صدا، سرما و گرما به فضای داخلی ساختمان جلوگیری شود.
  • چهار چوب این درب را به شکل رنگ شده و از جنس فلزی تحویل می دهند. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد، می توان پرواز را روی چهار چوب نیز نصب کرد که ظاهر درب کاملا قابل مشاهده شود.

قیمت چهارچوب درب

مجموعه حامی درب سابقه فعالیت بیش از نیم قرن را در کارنامه خود دارد و یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش دربهای ساختمانی می باشد.چهارچوب های پلی وود یا چوب پلاست نوع جدیدی از دربهای ساختمانی می باشد که حامی درب  قابلیت انتخاب رنگ های مختلف و طرح های سفارشی را برای شما میسر نموده است. قیمت تمام شده در مدل های مختلف متغییر است و به عوامل متعددی از جمله ابعاد درب و طراحی آن بستگی دارد. برای ثبت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *