ورق های پلی وود

به طور خلاصه به ورق های چوبی که از بهم چسباندن لایه های نازک چوب به دست می آید و جنس آن به طور ۱۰۰% از چوب زنده خام می باشد و هیچ گونه مواد پلاستیکی و یا صنعتی دیگری در آن به کار نرفته باشد ورق پلی وود اطلاق می شود.در ادامه با حامی درب متخصص تولید انواع درب و چهارچوب پلی وود همراه باشید تا آموزش های لازم جهت انتخاب انواع درب ساختمان در اختیارتان قرار گیرد.

قیمت و خرید درب

از آنجائیکه ورق های پلی وود با سطح عریض تری نسبت به چوب و یا تخته خام در دست مصرف کننده قرار می گیرد از این رو رضایت مصرف کنندگان و صنایع و کارخانجات بیشتری را به دنبال دارد و به همین دلیل در بخش محصولات چوبی که نیاز به سطح صاف و صیقلی باشد از این ورق استفاده می شود.

معیار سنجش وزن پلی وود

معیار سنجش صحیح وزن هر محصولی بر اساس مواد اولیه آن محصول به دست می آید.

در ورق ها با توجه به وزن پایه انواع درختان جنگلی سوزنی برگ و یا درختان پهن برگ می توان وزن پلی وود ساخته شده را محاسبه کرد و نیز با در نظر داشتن وزن مخصوص و وزن نهایی چوب گرد خام جهت تولید محصول ، وزن متفاوت است.

چوب هایی که دارای وزن مخصوص بیشتری می باشند مسلماً وزن به دست آمده از آنها هم بیشتر است که معمولاً درختان سخت یا اصطلاحاً در ختان سوزنی برگ دارای وزن بیشتری نسبت به درختان پهن برگ می باشند و وزن آنها بیشتر است و صد البته باید این نکته در نظر گرفت که وزن پایین در کنار کیفیت آن یکی از مزایای اجتناب ناپذیر این محصول به حساب می آید.

راهنمای خرید بهترین نوع درب پلای وود ، پلی وود چیست؟

برای تهیه و خرید بهترین چوب عاقلانه تر آن است که باید اول به تولید کنندگان مطرح این محصول مراجعه گردد ، چرا که قیمت دست اول و پایه را فقط می توان در کارخانه تولیدی هر محصولی یافت و با دست به دست شدن محصول و در کنار آن افزایش قیمت های نامعقول  بدون شک نمی توان با قیمت مناسبی خرید پلای وود را انجام داد که در این میان شرکت تولیدی حامی درب ، گزینه بسیار مناسبی جهت خرید پلای وود بویژه در استان البرز(کرج) می باشد .

حامی درب با ۲۵ سابقه، محصولات خود را در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود.

یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های این محصول نصب و اجرای درب و چارچوب همزمان و ایجاد زیبایی و هماهنگی طرح و رنگ درب، چارچوب و قرنیز است تولیدات بر اساس اندازه‌های استاندارد و سفارش عرضه می‌گردد.

لنگه درب‌های تولیدی برای هر دو منظور چارچوب فلزی و WPC با روکش PVC ارائه می‌گردد. و همگی محصولات دارای گارانتی و ضمانت می باشند.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *