درب ضد سرقت

معمولاً درب های ضد سرقت در دو نوع متفاوت در بازار موجود هستند. یک نوع آنها درب های ضد سرقت فولادی هستند که به این نوع درب ها (Openwork) می گویند و ساختار آنها از فولاد یا آهن نرم می باشد و یک قطعه شیشه آب دیده نیز در پشت پنل درب ها قرار گرفته است. نوع دیگر آنها، درب های ضد سرقت چوبی یا فایبرگلاس هستند. استراکچر این نوع درب ها که ترکیبی از چوب و فلز هستند، از نظر ظاهری مشابه درب های معمولی هستند، اما ساختار و کیفیت آنها بهتر و متفاوت تر از درب های معمولی می باشد.در این مقاله با حامی درب تولید کننده انواع درب های ساختمانی ضدسرقت،پلی وود و چوب پلاست همراه باشید.

ساختار (استراکچر) درب ضد سرقت

*در این نوع اول استراکچر با پروفیل فولادی یک کلاف فلزی به صورت محیطی ساخته می شود و سپس یک ورقه فولادی با ضخامت ۷/۰-۵/۱ میلیمتر را روی این کلاف جوش می دهند.

لازم به ذکر است این ورق فولادی قبلاً به صورت سینوسی ساخته شده است و به همین صورت در قسمت بیرونی درب نصب می شود تا درب را نسبت به خمش، ضربه و هر نیروی دیگر که توسط سارقین برای شکستن یا باز کردن درب اعمال شود، مقاوم کند.

گاهی در بعضی از مدل های در ضدسرقت یک ورق فولادی با ضخامت ۷/۰-۵/۱ میلیمتر را در جهت مخالف کلاف فولادی جوش می دهند.

*در این نوع دوم استراکچر نیز با پروفیل فولادی (نوع و سایز این پروفیل فولادی بنا بر ضخامت درب تعیین می شود) یک کلاف فلزی به صورت محیطی ساخته می شود. سپس ۳ الی ۴ کمربند فولادی (دقیقاً با سایزی که پروفیل فولادی ساخته شده) به صورت افقی به دو کمربند پروفیل عمودی محیطی جوش داده می شود تا درب به خوبی بتواند در برابر خمش مقاوت کند.

در انتها نیز، یک ورقه فولادی با ضخامت ۷/۰-۵/۱ میلیمتر را روی این کلاف جوش می دهند. لازم به ذکر است، در این نوع استراکچر نیز درست مثل استراکچر سینوسی (نوع اول) یک ورق فولادی با ضخامت ۷/۰-۵/۱ میلیمتر را در جهت مخالف کلاف فولادی جوش می دهند.

درب پلی وود ضد سرقت

مکانیسم قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند یکی از تفاوت های مهم درهای ضدسرقت و معمولی نیز در نوع و تعداد قفل و زبانه های آنها می باشد.

هر چقدر تعداد این زبانه ها بیشتر باشد، به همان نسبت امنیت نیز بالاتر می رود و دزدی برای سارقین مشکل تر خواهد شد. قفل های هفت زبانه، رایج ترین نوع قفل موجود در بازار ایران هستند.

قفل های درهای ضدسرقت موجود در بازار ایران اکثراً از نوع کاله (کالی (KALE)) ترکیه می باشند که این قفل ها با بالاترین استانداردهای اروپایی ساخته شده و کیفیت و طول عمر بسیار خوبی دارند. از مهمترین ویژگی های این قفل ها عدم زنگ زدگی و زنگ خوردگی و رنگ رفتگی آنها را می توان ذکر کرد.

انواع مختلف قفل الکترونیکی درب ضد سرقت مانند درب های باز شونده با اثر انگشت و حتی شناسایی چهره نیز ساخته شده اند. این قفل ها قابلیت تحمل تا ۱۵.۰۰۰ ولت شوک الکتریکی دارند پس نیازی نیست تا نگران نوسانات برق باشید. ظاهر اکترونیکی این قفل ها از یک پنل کوچک برای وارد کردن پین کد ها و حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت تشکیل شده است، این قفل ها ظاهری مدرن و جذاب را به درب ها می بخشند.

در حوزه درب ضد سرقت محصولات کشورهای ایران، چین و ترکیه به طور گسترده استفاده می شوند. امروزه درب های ضد سرقت ساخته شده در داخل کشور کیفیت بالایی پیدا کرده و با انواع درب های ترک و چینی برابری میکند.

 

حامی درب

شرکت صنایع درب سازی حامی درب با بیش از ۲۵ سال سابقه تولید کننده (با ضمانت نامه معتبر) درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان می باشد.لنگه درب‌های تولیدی برای هر دو منظور چارچوب فلزی و WPC با روکش PVC ارائه می‌گردد.برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *