درب های اتاق های داخلی منازل مسکونی نقشی مهمی در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی منزل دارند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ و جنس درب های داخلی خانه توجه لازم را داشته باشید.اگر منزل شما دارای معماری داخلی زیبایی است بهتر است با انتخاب مدل درب شیک برای قسمت های مختلف منزل طراحی داخلی خانه تان را مدرن و جذاب تر کنید.حامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان و اتاق خواب همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

اصلی ترین عوامل موثر در خرید درب اتاق

پیش از اینکه بخواهید برای منزل خود دربی تهیه نمایید چهار مسئله را باید در نظر بگیرید:  ۱-سبک دکوراسیون داخلی،۲- کاربرد درب، ۳-بودجه مدنظر ۴- و از همه مهم تر طراحی درب.

حالا که این عوامل را برای خود مشخص کردید خود در نیز مشخصاتی را دارا می باشد که باید برای خود آنها را نیز  دسته بندی کنید، این مشخصات شامل موارد زیر است:

  • سایز
  • رنگ
  • طرح
  • جنس درب
درب پلی وود

 به صورت کلی در داخل کشور دو نوع درب‌ها داریم : 

الف: درب های سنتی و معمولی ایرانیان می باشد که توسط بناها و تولیدی های داخلی ساخته می شوند و هزینه تهیه آنها بسیار پایین می باشد.

ب: درب های نوع دوم که بسیار مدرن می باشند و بیشتر به نوعی نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های مکتب های هنری و معماری می باشند.

درب های مدرن که امروزه در بازار های داخلی بسیار زیاد شده اند معمولاً بر اساس سبک های دکوراسیون داخلی کاربرد های متفاوتی را نیز برای شما به همراه دارند.

مزایای استفاده از درب‌ پلی وود

چه سبکی دربی را انتخاب کنیم

در خانه های ما ایرانیان این روزها سه سبک درب وجود دارند که بسیار محبوب شده‌اند که اگر دقت کرده باشید ، در خانه های مختلف از آنها استفاده می شود. سه سبکی که می توانید استفاده کنید به این شرح می باشند:

مدرن (پلی وود)

سبکی از معماری که خیلی به انجام تزئینات و طراحی های متفاوت علاقه ندارد و بیشتر تلاش می‌کند با بکارگیری رنگ ها و خطوط بسیار ساده درب را طراحی کند.

اصلی ترین و مهمترین نمونه از این نوع درب ها در بخش ورودی اتاق ها استفاده می شود و از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است. این سبک در خانه های مردم عامه امریکا بسیار محبوب می باشد.

 کلاسیک(پلی وود)

دربهای کلاسیک به انواع دربهایی گفته می‌شود که با استفاده از خط و خطوط و طراحی های هندسی تلاش می کنند رنگ های متفاوت را با هم ترکیب کرده و به رنگ های جذاب و شکیل برسند.

درب های ورودی که در خانه ایرانی ها به کار گرفته می شوند از این سبک می باشند

مینیمال(پلی وود)

سبک جدید در طراحی درب های خانگی که با استفاده از المان های مختلف مانند شیشه آهن و فلز تلاش میکند ، زیبایی و کاربرد دربها را بالا برده و از آن‌ها در خانه‌های ویلایی و برج استفاده کنند.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست-البرز-درب اتاق خواب-ویژگی-جنس-قیمت درب-در ساختمان-خدمات پس از فروش

حامی درب

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

قیمت درب ساختمان

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *