درب ضد حریق شیشه ای همانطور که از نامش پیداست به درب های شیشه ای گفته میشود که مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت دارند و در صورت وقع آتش سوزی نمیسوزند. برای آشنایی بیشتر با درب ضد حریق و انواع آن، خرید درب پلی وود و چوب پلاست با ما در حامی درب همراه باشید.صنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

درب ضد حریق 

به طور کلی درب ضد حریق به دربی گفته می‌شود که به دلیل ساختار ویژه یا متریال به کار رفته در تولیدش، در برابر تماس با حرارت مقاوم است و باعث جلوگیری از گسترش دود و آتش در ساختمان می‌شود.

با نصب این درب در فضاهای عمومی، در صورت وقوع آتش‌سوزی در بخش خاصی از ساختمان، حریق در محل کنترل شده و از ورود آثار آن به دیگر بخش‌ها جلوگیری می‌شود. به این ترتیب ساکنین زمان کافی برای ترک ساختمان دارند و آسیب‌های جانی و مالی به همان منطقه‌ای که حریق از آنجا شروع شده محدود می‌شود.

درب ضد حریق شیشه ای

انواع مختلفی از درب ضد حریق در بازار وجود دارد که معمولا بر اساس جنس متریال به کار رفته در تولیدشان طبقه‌بندی می‌شوند. درب‌های شیشه‌ای از نظر ظاهری مدرن‌تر از سایر گزینه‌ها هستند و بیشتر از آنها برای تجهیز ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود.

از آنجایی که مواد اولیه مورد استفاده در خط تولید در این محصولات متفاوت است؛ طبیعتا قیمت درب ضد حریق شیشه ای با سایر درب‌های ضد حریق تفاوت دارد.

پلی وود (WPC)-polywood-درب حامی-البرز-صنعت-تکنولوژی درب سازی-جنس-ضد حریق-شیشه ای  -قیمت درب-خدمات پس از فروش

از درب‌های شیشه‌ای ضد حریق یا همان درب‌های ضد حریق شیشه‌خور عموما در فضاهای پرتردد بیشتر استفاده می‌شود. این درب‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه‌ای که بدنه تمام چوب یا تمام فلز دارند؛ گران‌تر هستند و به همین خاطر استفاده از آنها در ساختمان‌های مسکونی صرفه اقتصادی ندارد.

پلی وود (WPC)-polywood-درب حامی-البرز-صنعت-تکنولوژی درب سازی-جنس-ضد حریق-شیشه ای  -قیمت درب-خدمات پس از فروش

فاکتورهایی که باید در زمان خرید درب ضد حریق به آنها توجه کنید

حال که از اهمیت نصب درب‌های ضد حریق مطلع شده‌اید؛ حتما به فکر خرید این محصول برای ساختمان در دست احداث خود یا تجهیز ساختمان قدیمی‌سازتان به این درب‌ها افتاده‌اید. اگر این چنین است قبل از اینکه تصمیم عجولانه بگیرید؛ توصیه می‌کنیم نکات زیر را مطالعه کرده و سعی کنید تا جای ممکن در طول روند خرید خود به آنها پایبند باشید:

  1. حتما دربی را خریداری کنید که طبق آنچه در تاییدیه آن نوشته شده است؛ بیش از یک ساعت در برابر تبادل حرارت و دود مقاومت دارد.
  2. ضخامت ورق فولادی که در بدنه این درب‌ها کار گذاشته می‌شود اهمیت زیادی دارد.
  3. کلیه درب‌های ضد حریق، برای جلوگیری از انتقال گرما نیاز به ماده‌ای به نام پشم سنگ دارند که در لایه‌های میانی بدنه کار گذاشته می‌شود. بنابراین حتما در مورد وجود این عایق در بدنه درب از فروشنده سوال کنید. پشم سنگی که در تولید درب استفاده شده است؛ علاوه بر خلوص بالا و استاندارد و بدون مواد مضر بودن، باید از نوع درجه یک باشد.
  4. رنگ بدنه در درب‌های ضد حریق فقط جنبه تزئینی ندارد. این رنگ باید هم جنس استانداردی داشته باشد و هم با شیوه اصولی روی بدنه اعمال شده باشد. بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی چهارچوب و بدنه این درب‌ها رنگ اپوکسی پلی‌استر است که به صورت رنگ پاشی قطب‌های منفی و مثبت جریان الکتریکی بر روی ورق هیدروکربن اعمال شده است.
  5. یک درب استاندارد به دربی گفته می‌شود که علاوه بر ساختار مستحکم بدنه، از یراق‌آلات باکیفیتی نیز در تولید آن استفاده شده باشد. بنابراین هنگام خرید درب، حتما به کیفیت یراق آلاتی از جمله دستیگره درب، لولاها و درزگیرها توجه کنید. یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که برای دریافت تاییدیه آتش‌نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرد همین یراق‌آلات است.

 

درباره ما 

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب و چارچوب پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *