در عصر جدید کاربرد درب لابی در مقایسه با گذشته بسیار شده است. به صورتی که استفاده از دربهای لابی به یکی رکن‌های ضروی در هر ساختمانی محسوب خواهد شد. معمولا به دربی که در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته  و تاثیر بسزایی در زیبایی نمای ساختماندارد، درب لابی میگوییم. می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع درب لابی چوبی ، ضد سرقت به فروشگاه اینترنتی حامی درب در کرج مراجعه کنید.

نکات خرید انواع درب لابی چوبی و فلزی

درب لابی از سه لنگه تشکیل شده، که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته خواهد شد. جنس این دربها ممکن است از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو اینها باشد. این درب‌ها بسیار زیبا و کاربردی بوده به گونه ای که می‌توان گفت در تمامی ساختمان‌های بزرگ استفاده شده و طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان و خریداران دارد. با توجه به نظر و نیاز مشتریان انواع درب لابی چوبی را میتوان از فروشگاه اینترنتی حامی درب خریداری کرد.

درب لابی‌چوبی

یکی از انتخاب های بسیار مناسب و به جا برای درب ورودی لابی، درب لابی تمام چوب خواهد بود. قیمت درب لابی تمام چوب ورودی با توجه به اندازه و همچنین جنس و طرح هایی که روی آن کار شده است متغیر خواهد بود. دربهای ورودی لابی با چوب روس روکش شده یا چوب بلوط ،چوب راش ، چوب گردو ساخته شده که این دربها توسط شیشه های دکوری تزیین میشوند.هزینه درب لابی را نمی توان از قبل مشخص کرد. موارد زیادی در قیمت درب تمام چوب لابی تاثیر دارند که هر کدام دارای یک اثر جداگانه هستند. درب لابی تمام چوب ورودی با توجه به ظاهر زیبایی خود بسیار مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت.

درب لابی فلزی

امروزه برای ساخت درب لابی بیشتراز فلزات استفاده می‌شود، زیرا که اولا قیمت درب لابی تمام چوب بسیار بالا بوده ثانیا امنیت این نوع از درب ها به علت کاربرد چوب نسبت به  درب لابی فلزی پایین تر خواهد بود. شیشه های مورد کاربرد در درب لابی معمولا سه جداره بوده و دارای برنزکاری میباشند. در بهای لابی توسط چوب های طبیعی روس،راش و… که باعث جلوگیری از تاب خوردگی و عمر بالای درب شده ساخته میشوند. ناگفته نماند قیمت درب لابی فلزی در بعضی موارد بالاتر از دربهای چوبی خواهد بود. در قسمت درب ورودی لابی، میتوان از دربهای آهنی استفاده نمود.

در هنگام انتخاب درب لابی به نکات زیر توجه فرمایید

در صورتی که قصد خرید درب لابی را دارید که به سمت بیرون باز شده و دارای امنیت باشد، یکی از بهترین گزینه ها انتخاب درب های ضد سرقت هستند. درب مورد پسند شما نیز باید با طرح و نمای ساختمان شما تطابق داشته باشد.

طرح و نقشی که معمولا توسط برنز روی شیشه های درب لابی به کار می‌رود، کاملا به صورت سلیقه ای بوده و شما میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه خود درب لابی را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید درب لابی به این نکته توجه داشته باشید که درب لابی خریداری شده دارای شیشه سه جداره باشد . جنس درب لابی ممکن است از جنس تمام چوب، فلزی و یا ترکیب  هردو باشد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب لابی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *