درب اتاق خانه‌ بدون شک قابل توجه ترین قسمت خانه است. همراه با مدل‌های درب لوکس و ظریف به عنوان دو عنصر مکمل برجسته هستند. انواع مدل‌های درب کلاسیک با چوب طبیعی دست ساز تولید می‌شوند. مدل‌های تک درب با در نظر گرفتن درب استاتیک یا مدل‌های دو درب را می‌توان به صورت حکاکی‌های ظریف تولید کرد. ما در این مطلب به توضیح انواع مدل درب های کلاسیک می‌پردازیم. جهت خرید انواع درب ضد سرقت ، چوبی ، پلی وود و چوب پلاست در کرج با حامی درب همراه باشید.

مدل‌ درب کلاسیک و انواع آن

مدل درب کلاسیک مانند مدل‌های درب آماده در اندازه‌های استاندارد تولید شده و بسته به اندازه فضا می تواند با گزینه های مختلف رنگی تولید شود. در حالی که طرح‌های درب سفارشی تولید می‌شود ، مدل‌های کاربردی و ظریف که می توانند با دکوراسیون کلی مکان ترکیب شوند ترجیح داده می‌شوند. از لولاها و سیستم‌های قفل عملکردی در درب‌های بسته، در کنار مواد چوبی کلاس اول متناسب با اندازه درب استفاده می شود. در ادامه به معرفی انواع درب های کلاسیک می‌پردازیم.

مدل‌های درب آوانگارد کلاسیک

کسانی که دکوراسیون آوانگارد را در اتاق نشیمن ترجیح می دهند، به دلیل مرتبط بودن با کل دکوراسیون فضا مایلند درهای خود را با خطوط آوانگارد طراحی کنند. درب‌های اتاق آوانگارد برای کسانی ساخته شده است که خواهان برخورد بیشتر با کنده کاری‌های چوبی و الگوی درب برگ طلا هستند، می‌توان آن را با رنگ لاک‌های طبیعی یا لاک تهیه کرد.

مدل‌های درب‌ خارجی کلاسیک چوبی

امروزه درب‌های خارجی به دلایل امنیتی از مواد فولادی ساخته شده اند. اگرچه مدل‌های درب استیل طرح‌های زیبایی دارند اما در اندازه و رنگ قابل تغییر نبوده و نمی توانند گزینه‌های زیادی را به کاربر ارائه دهند. اما برای کسانی که ایمنی و راحتی را در مدل درب‌های خارجی ترجیح می دهند، مدل‌های درب استیل خارجی با درهای استیل ممتاز و چوب های سخت پوش فضایی عملی و زیبا ارائه می دهند.

این مطلب شما را با انواع درب کلاسیک آشنا می‌کند. جهت خرید انواع درب چوبی و ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس بگیرید.

مدل‌های درب کلاسیک شیشه ای

در حالی که درب‌های اتاق خواب چوبی با طرح‌های مجلل و ظریف ترجیح داده می شوند، درب‌های اتاق مدل سازی با شیشه، که فضای جادارتری به فضا می بخشد در سال‌های اخیر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. به طور خاص مدل‌هایی با مقاطع شیشه دوزی شده بسته به اندازه فضا می توانند به عنوان مدل‌های یک بال یا دو بال تولید شوند. مدل‌های درب کشویی دوتایی را می توان با انتخاب رنگ‌های طبیعی ساخت. در مورد مدل درب شیشه ای درب و درب، بسته به درخواست کاربر به دلایل ایمنی می توان از شیشه‌های ایمنی که هنگام سوراخ شدن شکسته نمی شوند استفاده کرد.

حامی درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *