توصیه میشود برای خرید درب داخلی ساختمان باید اطلاعات کافی و جزئی را درباره محصول به دست آوریم و در باره هریک به خوبی تحقیق کنیم. درب انتخاب شده در طراحی داخلی منزل یا محل کار، نقش به سزاییی خواهد داشت. برای انتخاب و خرید درب داخلی ساختمان خود پیشنهاد ما به شما بازدید از سایت فروشگاهی حامی درب میباشد. برای خرید درب پلی وود ، درب بادبزنی بیمارستان ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

راهنمای خرید درب داخلی ساختمان، انواع و قیمت آن

درب داخلی ساختمان به میزان زیادی در ظاهر کلی آن اثر میگذارد. در ادامه به معرفی جنس‌ درب‌های داخلی ساختمان و اینکه برای هر فضایی چه دربی بخرید و از همه واجب ‌تر، برای خرید درب چقدر بودجه داشته باشید. شما میتوانید انواع درب داخلی ضد سرقت را در انواع طرح و مدل را از حامی درب خریداری نمایید. به هنگام خرید درب  به عوامل زیر دقت داشته باشید:

  • قیمت درب
  • رنگ درب
  • سایز درب
  • طرح درب

نقش سبک دکوراسیون داخلی در انتخاب درب داخلی ساختمان

خرید درب داخلی ساختمان برای هر قسمت از خانه باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی کلی واحد یا همان یک اتاق باشد. اگر برای خرید انواع درب به طور کلی دو دسته درب داریم. درب‌های معمولی و سنتی در بیشتر خانه‌های قدیمی یا بناساز دیده می‌شوند و چندان جزئیات جذاب و پرکاری ندارند. طراحی درب‌ های مدرن و جدید نوعی هنر بوده و طراح درب، با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه شما انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های درب را به شما ارائه خواهد داد. سبک مدرن در صورتی که انواع زیرشاخه‌های سبک مدرن را می‌پسندید، از انواع درب‌های داخلی ساده که با خطوط  یا رنگ‌‌های ساده تزئین شده‌اند، انتخاب کنید. در صورتیکه انواع شاخه‌های سبک کلاسیک را برای واحد مورد نظر انتخاب کرده‌اید، باید سراغ درهایی بروید که روی آنها با طرح‌ها و رنگ‌‌های لوکس، تزئین شده باشند.

کدام جنس درب داخلی ساختمان بهتر است

چوب‌های مورد استفاده در ساخت درب های چوبی داخلی ساختمان چوب گردو، روسی، راش، ماهون،اکالیپتوس، گیلاس، افرا هستند. این دربها از استحکام و عمر بالا برخوردار میباشند. داشتن قیمت بالا، امکان آسیب در رطوبت زیاد از معایب این دربها به حساب می‌آیند.

درب پنلی ( درب پنلی)

درب‌ های داخلی ساختمان به دو بخش پانل و کلاف دسته بندی می‌شوند. پنل‌ها می‌توانند از شیشه، ام دی اف یا اچ دی اف هم باشند. کلاف یا فریم امکان دارد از فلز یا چوب باشند. پانل‌ها تخته‌های چوبی عمودی و افقی در طرفین و بالا و پایین درب هستند.

 درب‌های با جنس ترکیبی

در تولید درب داخلی ساختمان از این جنس ، از قطعات چوبی استفاده شده و سپس توسط متریال مختلف روکش میشوند.

درب پی وی سی

دربهای پی وی سی دارای روکش پلاستیک هستند. مزایای این درب این است که مناسب مکانهای مرطوب مانند شمال کشور، تراس، سرویس بهداشتی، استخر و سونا هستند. وجود انواع نفوذپذیر به آب از معایب این محصولات محسوب میشود.

درب هایگلاس

این دربها دارای روکش از جنس هایگلاس هستند. مزایا این درب زیبایی انحصاری برای سبک مدرن است. مقاومت کم این درب در برابر ضربه و خط و خش از معایب آن به شمار میرود.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *