درب‌های آکاردئونی نوعی از سازه‌های تاشو هستند که به منظور بالا بردن امنیت منازل بر روی درب ورودی آن‌ها تعبیه می‌شوند. جنس این درب‌ها از آهن بوده و بر روی قاب درب قابل نصب می‌باشند. طرح این سازه‌های آهنی الهام گرفته شده از ساز آکاردئون هستند و نام آن نیز برگرفته از نام همین ساز می‌باشد. در برخی از موارد که نیازی به وجود و بستن آن نیست، این حفاظ بر روی ضلع عمودی چهارچوب جمع می‌شود. اما در زمانی که افراد از خانه خارج می‌شوند درب آکاردئونی را باز کرده و به عنوان حفاظی محکم در مقابل خطرات دزدی از آن استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ، معایب و مزایای این نوع درب‌های حفاظ  در ادامه مقاله ما را همراهی کنید. جهت خرید درب چوب پلاست و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب همراه باشید.

درب آکاردئونی و انواع آن

برای محکم تر بودن درب‌های آکاردئونی، آن‌ها را از جنس آهن با کیفیت بالا و به شکل پروفیل می‌سازند. عموما درون این پروفیل‌ها به صورت عمودی، افقی و یا ضربدری با طرح‌های مختلف پر می‌شود. به منظور نصب پروفیل درب‌های آکاردئونی نیز یک ریلی آهنی دارای چرخ در قسمت بالای درب نصب می‌شود. از دیگر اجزای درب آکاردئونی، قفل آن است. فل این درب‌های حفاظ معمولا به شکل روکار و یا توکار طراحی شده که از آن دو، قفل توکار امنیت بیشتری دارد.

انواع درب آکاردئونی

هرچند که درب‌های آکاردئونی تولید شده در بازار، از جنس آهن است و این جنس طرفداران بیشتری دارد اما درب‌های آکاردئونی فقط به این جنس محدود نبوده و انواع مختلفی دارند. انواع این درب‌ها موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • درب آکاردئونی آهنی
  • درب آکاردئونی ام دی اف
  • درب آکاردئونی پی وی سی

این نوع درب‌ها که از جنس آهن ساخته می‌شوند دارای مقاومت زیادی هستند؛ به همین دلیل بیشتر در فضاهای خارجی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. مقاومت آن‌ها در مقابل عوامل محیطی، هرگونه خراش و رطوبت کاملا مناسب است.

کاربرد و مزایای درب‌های‎آکاردئونی

مهم‌ترین کاربرد این درب‌های حفاظ، افزایش امنیت منازل مسکونی است؛ اما این کاربرد تنها به منازل مسکونی محدود نبوده و برای محیط‌های اداری کارگاهی، انباری‌ها، فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیگر کاربرد‌های این درب‌های حفاظ بالا بردن امنیت پنجره‌ها به ویژه پنجره‌های سرتاسری و بزرگ و نیز بالکن‌های طبقه اول است که به راحتی از بیرون به داخل منزل دسترسی دارند.

جهت خرید انواع درب ضد سرقت در کرج ما را همراهی کنید.

برای آشنایی با انواع درب آکاردئونی ما را همراهی کنید. جهت خرید درب ضد سرقت و اطلاع از قیمت انواع درب در کرج با حامی درب همراه باشید.

مزایای درب‌های‌آکاردئونی

یکی از مهم‌ترین مزیت درب‌های آکاردئونی نسب به سایر انواع حفاظ‌های امنیتی، نصب ساده‌تر و کم ‌هزینه‌تر آن است. این درب‌ها به گونه ای هستند که با یک جوشکاری ساده به راحتی نصب می‌شوند. همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد این درب‌ها را به یگر انواع حفاظ ترجیح دهند. درب های آکاردئونی مزایای دیگری نیز دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • اشغال کمترین فضا از دیگر مزایای حفاظ‌ آکاردئونی به شمار می‌آید.
  • تنوع ظاهری این درب‌ها زیبایی فضای بیرونی را با خود به دنبال دارد.
  • داشتن قفل‌های مخفی (قفل توکار درب آکاردئونی) موجب افزایش امنیت آن‌ها می‌شود.
  • با توجه به باز و بستع شدن ریلی این درب‌ها و وزن کمی که دارند، کار کردن با آن‌ها بسیار ساده است که مزیت مهمی به حساب می‌آید.
  • درب‌های اکاردئونی در برابر تغییر شرایط آب و هوایی دچار فرسایش نمی‌شوند و مقاومت زیادی دارند. به همین دلیل، استحکام و ماندگاری زیادی دارند.
  • این درب‌ها بر روی درب اصلی نصب می‌شوند. بنابراین نیاز است که سارقین برای ورود به خانه از دو مرحله عبور کنند که این کار به زمان نیاز دارد پس افراد بیگانه فرصت کافی برای ورود پیدا نخواهند کرد.

حامی‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب پلی وود با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

 

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *