تخته فیبر با تراکم متوسط ​​یا به طور کلی به عنوان ام دی اف شناخته می شود. این نوع چوب، چوبی مهندسی است که دارای چگالی بیشتری نسبت به تخته سه لا است و هم چنین برای مبلمان و سایر محصولات چوبی مانند کابینت، میز و سایر موارد چوبی بسیار استفاده می شود. درب‌های ام دی اف یکی از مواد بسیار ترجیحی مانند درب‌های لمینت، درب‌های لاکی و درب های پی وی سی هستند. درب‌های ام دی اف که در مقایسه با درب‌های منزل یکی از بهترین درب‌ها هستند می‌توانند در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی تولید شوند. در این مطلب شما را با درب‌های داخلی ام دی اف ، ویژگی‌های درب ام دی اف ، قیمت درب‌های ام دی اف آشنا می‌کنیم. جهت خرید انواع درب ام دی اف ، چوبی ، پلی وود و چوب پلاست در کرج با حامی درب همراه باشید.

درب داخلی ام دی اف چیست؟

درب‌های ام دی اف امروزه یکی از با کیفیت ترین و مدرن ترین نوع درب‌ها هستند. این درب‌ها، محصولات بسیار نخبه ای هستند که نقش و نگارهایی روی آن‌ها طراحی و حکاکی شده است. ساخت این درب‌ها با تکنولوژی CNC سی ان سی بسیار آسان است و هم چنین بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد. پردازش آن‌ها بسیار آسان است که استفاده از آن را بسیار مفید و کاربردی می کند. امروزه انواع مختلف درب داخلی ام دی اف (MDF ) وجود دارد؛ در نتیجه تصمیم گیری را به هنگام خرید دشوار می‌کند. در این مرحله، ایده‌های دکوراسیون و خلاقیت برجسته می شود. در هنگام انتخاب، رنگ کلی خانه باید در نظر گرفته شود. شما می‌توانید درب همرنگ دیوارها را ترجیح داده و با مبلمان کنتراست ایجاد کنید. می‌توانید مبلمان و درب‌ها را به همان رنگ و در تضاد با دیوارها بسازید. این درب‌ها بسیار کاربردی هستند و همچنین برای خانه‌های فانتزی طراحی شده اند. طرح‌های درب ام دی اف، برای خانه‌های زیبا بسیار مناسب است. سطح کیفی آن باعث می شود که آن‌ها سال‌ها بدون مشکل کار کنند. به همین دلیل درب های ام دی اف، داخلی گزینه‌های اصلی برای کاربران و سازندگان هستند.

بیشتر بخوانید: خرید درب پلی وود با حامی درب

ویژگی‌های درب ام دی اف

درب‌های ام دی اف دارای ویژگی های مهم بسیار زیادی می‌باشد. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

  • ضدآب بودن
  • ضد صدا بودن
  • دارای ماندگاری بالا
  • آسان تمیز می‌شود،
  • مقاومت در برابر آتش

مهمترین ویژگی آن‌ها مقاومت در برابر آتش است. این درب‌ها، کاملاً در برابر آتش مقاوم هستند. حتی اگر به سطح لمس شود، مواد اجازه پخش نمی‌دهند. شعله در همان جایی که شروع شده خاموش می‌شود. درب‌های ام دی اف همچنین به عنوان ضد آب بسیار موفق هستند. انواع مختلفی از درب‌ها وجود دارد که در اثر تماس آب آسیب می بینند. درب‌های MDF ما بسیار با کیفیت هستند که حتی اگر آنها را با آب بشویید، هیچ عیبی مانند بوی بد یا تورم در سطح آن‌ها مشاهده نمی شود. حتی می توانید آنها را در دستشویی‌هایی که در آن‌ها رطوبت، آب و رطوبت برای وسایل چوبی مشکل است ترجیح دهید.

این مطلب شما را با درب های ام دی اف و قیمت آن‌ها آشنا می‌کند. جهت خرید انواع درب ام دی اف و پلی وود در کرج با حامی درب همراه باشید.

قیمت درب های ام دی اف چقدر است؟

درب‌های ام دی اف برای عایق بندی صدا و هم چنین دوام در برابر ضربه بسیار موفق هستند. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، آن‌ها دارای مقاومت بالا در برابر اشتعال هستند. این ویژگی‌ها آن‌ها را بسیار محبوب تر و پر کاربرد تر می کند. متغیرهای زیادی در مورد قیمت درب‌های ام دی اف وجود دارد که برخی از آن‌ها الگوها، جزئیات، رنگ، کنده کاری‌ها و… هستند. بنابراین  دادن یک عدد دقیق در اینجا بسیار دشوار است اعداد را به شما بدهیم. اگر یک درب منزل با طراحی اضافی مانند یک الگوی خاص یا انتخاب رنگ بخواهید، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. بهترین راه حل تماس با ما و کسب دانش دقیق است.

بیشتر بخوانید: خرید درب پلی وود با حامی درب

حامی درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید انواع درب ام دی اف در کرج با حامی درب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *