چرا درب های پلی وود برای حمام توصیه می شود؟!

بسیاری از سازندگان  از درب های طرح پلی وود به عنوان درب حمام استفاده می کنند. و در این مقاله قصد داریم شما را با درب هایی که نصب آسانی دارند و می توانید از وب سایت ما  فروشگاه اینترنتی حامی درب خریداری کنید، آشنا کنیم-صنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست ودرب های یک لنگه و دولنگه ،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

درب هایگلاس

پلی وود از چندین لایه نازک یا تخته چوب تشکیل شده است که به هم چسبیده و سپس به هم فشرده شده اند . تخته های پلی وود با استفاده از بهترین رنگ های ظریف در لایه بیرونی و الوارهای زیبایی شناسی در لایه داخلی تولید می شود و یکی از قابلیت های ویژه آن برش به اندازه های و طرح های مورد نظر مشتری است.

مزایای ویژه پلی وود

  • پلی وود که گاهی اوقات به عنوان چوب پلاستیک شناخته می شود به طور قابل توجهی وزنی کمتر از چوب خام دارد
  • دارای مقاومت بالایی در برابر عفونت های قارچی، هجوم حشرات و خوردگی هستند
  • با مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته می شود
  • رنگ پلی وود از بین نمی رود و از مواد پلاستیکی بازیافتی و خاک اره (که کاملاً ارزان است) ساخته شده است
  • هزینه آن به طور قابل توجهی کمتر از چوب طبیعی است
  • پلی وود در برابر اثرات منفی دماهای شدید مقاوم است و با بالا رفتن سن دچار نقص های فیزیکی مانند ترک نمی شود.
  • از آنجایی که چوب پلاستیک از مواد مصنوعی ساخته شده است، نیازی به نگهداری ندارد
  • تنها چیزی که برای تمیز کردن آن لازم است فشار بالای آب و مواد شوینده معمولی خانگی است.
  • پلی وود موثرترین شکل استفاده از چوب در ساخت و ساز است.از آنجایی که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است
  • در صنایع دریایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد

مشخصات و قیمت درب

درب پلی وودی برای حمام

به دلیل مزایای ذکر شده فوق، مزایای استفاده از تخته های پلی وود برای ساخت درب حمام طرفداران زیادی دارد. اینها انواع درب هایی هستند که می توانند سالها دوام بیاورند و در عین حال ظاهری باورنکردنی را حفظ کنند. شما در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد زیرا مجبور نیستید هر چند ماه یکبار بیرون بروید و مصالح ساختمانی جدید بخرید. از آنجایی که ممکن است به طور بالقوه از آنها برای مدت طولانی قبل از نیاز به تعویض آنها استفاده کنید، آنها فرصتی عالی برای صرفه جویی در هزینه ها را ارائه می دهند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ درب های پلی وود است که می توانند عناصر آب و هوایی را به خوبی تحمل کنند و آنها را به گزینه ای عالی برای استفاده در خارج منزل تبدیل می کند. اگر از آنها به عنوان ورودی جلوی خود استفاده کنید، حتی لازم نیست نگران تعمیر آنها باشید زیرا فرسوده می شوند! از آنجایی که برای سال ها و سال ها فوق العاده به نظر می رسد، در آینده نزدیک یا در آینده قابل پیش بینی نیازی به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت.

آنها به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. درب های پلی وود به دلیل دوام آنها نسبت به انواع دیگر درب ها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. به سادگی درب خود را هر چند وقت یکبار با مقداری آب و صابون پاک کنید، و اطمینان داشته باشید که ظاهر خیره کننده خود را حفظ می کند.-doors-درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست و درب یک لنگه و دولنگه ، مشخصات و قیمت درب

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

صنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست و درب یک لنگه و دولنگه ، مشخصات و قیمت درب 

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *