درب های ضد آب برای چهار چوب فلزی و چوبی WPC با روکش پی وی سی و انواع طرح‌های سی ان سی تولید خواهند شد. وجود لاستیک درزبند چهارچوب WPC ونصب آن با فوم های تزریقی پلی اورتال داخل دهانه دیوار مطابق با استانداردهای تمامی ساختارها از جمله درایوال‌ها می‌باشند. کیفیت عملکردی بسته شدن لنگه دربهای ضد آب شاخص کیفیتی محصول می‌باشند. در این مقاله به معرفی درب و چهار چوب ضد آب ، ضد سرقت چوبی WPC و مزایای آن میپردازیم. برای خرید درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب  در تماس باشید.

wpc و چهارچوب ضد آب درب ضد سرقت چوبی

WPC مخفف کلمه Wood-Plastic Composite میباشد. WPC به معنای کامپوزیت پلاستیک و چوب خواهد بود. در تولید درب و چهارچوب از متریال یا مواد اولیه گوناگونی استفاده می‌شود. هم چنین با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای روز افزون بشر این مواد اولیه نیز رو به تکامل میباشند. با پیدایش نانو تکنولوژی، ساخت محصولات گوناگون با این ترکیب پلیمری در صنعت ساختمان سازی، چارچوب و پنجره نیز مورد محبوبیت عوام قرار گرفته اند. از جمله این مواد میتوان به چوب پلاست یا پلی وود اشاره نمود که به صورت مختصر WPC نامیده میشوند.

چهارچوب ضد آب درب درب ضد سرقت چوبی

این کامپوزیت خواص قابل توجهی از مواد پایه و اولیه خود در مقایسه با متریال های دیگر دارا می باشد. برای مثال این مواد دارای بافت و ظاهر چوبی شکل و مقاوم مانند چوب و همچنین قابلیت شکل پذیری و بازیافت شدن مانند پلاستیک را دارا میباشد. ویژه گی های منحصر به فرد پلی وود باعث میشود تا محصولات تولید شده از این مواد اولیه مانند درب و چهارچوب ، قرنیز ، سفت ، درب پنجره وغیره از ویژه گی های کاربردی این متریال بهره ببرند.

 درب ضد سرقت چوبی | خرید درب چوب پلاست و پلی وود در فروشگاه اینترنتی حامی درب

مزیت های درب wpc

دربهای WPC  و درب ضد سرقت چوبی دارای مزیتهایی میباشند. در ادامه به معرفی مزیتهای درب WPC خواهیم پرداخت. این مزایا عبارتند از موارد زیر:

  • استحکام بالا
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر خورندگی و فرسایش
  • بر حسب نیاز میتوان با ترکیب مواد آن را به گونه ای که مورد نیاز است تهیه و تولید کرد.
  • سازگار بودن با محیط زیست به گونه ای که ضایعات و پسماند wpc  بسیار کم بوده و این مقدار ناچیز هم قابل بازیافت است.
  • استحکام wpc دو تا سه برابر مواد تشکیل دهنده آن می باشد و این امر باعث شده تا WPC کمترین میزان تعییر شکل را در برابر فشار داشته باشد.
  • در تولید WPC سطح چوب با لایه ی نازکی از پلاستیک پوشانده میشود که این امر سبب عایق بندی چوب در برابر رطوبت میگردد و همچنین از رشد و نمو قارچ و جلبک در سطح چوب نیز پیشگیری میشود.

مشخصات فنی درب ضد آب WPC

درب‌های پلی وود WPC  نوعی درب لوکس بوده که ظاهری شبیه چوب خواهند داشت. درب و چهارچوبهای ساخته شده از پلی وود ماهیتی کاملا ضدآب داشته و به صورت یکپارچه طی فرآیند اکسترود ساخته شده و به علت ماهیت کامپوزیتی خود خواص برتر چوب و چوب پلاست تشکیل دهنده خود را دارد، پلی وود سختی و قدرت را از ویژگیهای چوب و پلاستیک گرفته است اما تراکم آن غالباً بالاتر از چوب و پلاستیک خواهد بود.

به علت مزایای فراوان درب ضد سرقت چوبی در مقایسه با درب های دیگر مانند ضد آب بودن کامل ،ضد اشتعال ، ضد حشره ، ضد خش و ضد ضربه ، عمر مفید بالاو…. به عنوان درب اتاقی در منازل مسکونی، هتل ها و دفتر مدیریت شرکت و … کاربرد دارند. این محصولات به علت داشتن قابلیت ضد آب، می توانند جایگزین مناسبی به جای درب های تمام چوبی و درب های آلومینیومی در حمام و سرویس های بهداشتی در خانه و اماکن عمومی مرطوب باشند. از جمله معایب این نوع درب ها میتوان به پوسیدگی و رنگ پریدگی به مرور زمان این محصولات را نام برد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  پلی وود و ضد سرقت چوبی برای خانه در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *