درب ضد سرقت به دلیل ساختمانی که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و ایمن تر است. از نظر ساختاری، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی تفاوت دارد. در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. علاوه بر این که امنیت خانه را تامین میکنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند. این مقاله به معرفی انواع چارچوب پلی وود و درب ضد سرقت میپردازیم. برای خرید چهارچوب درب پلی وود ، درب ضد آب ، درب ضد سرقت چوبی با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

قفل درب ضد سرقت

ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد که هر یک از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. قطعا مهم ترین و اصلی ترین قسمت این نوع از درب، قفل ها هستند.

بنابراین هنگام خرید حتما به قفل آن توجه کنید. علاوه بر این لولا در اکثر این نوع درب ها از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. معمولا از لایه های گوناگون تشکیل شده است.

جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد.

موارد استفاده

می بایست با توجه به مکان مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب شوند، برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلیمتر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نمی باشد استفاده نمود.

اما در مکان هایی مانند کارخانجات و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب در را به راحتی دارا هستند باید از نوع خاص درب های ضد سرقت استفاده کرد تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند.

در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلیمتر افزایش می یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد اسید، ضد تخریب و ضد مته در میان آن مقاوم گردیده و در برابر نفوذ مستحکم است.

خرید چارچوب پلی وود و درب ضد آب چوبی در حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

اینستاگرام حامی درب 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *