در دنیای امروزی به دلیل افزایش زندگی شهری و جمعیت مردم در شهر ها، احساس امنیت و آرامش نسبت به گذشته بیشتر حائز اهمیت خواهد بود. استفاده از درب و پنجره مناسب و ایمن به افزایش آرامش و ایمنی خانواده ها کمک خواهد کرد. درب های ضد سرقت به یکی از مهم ترین بخش های یک خانه برای ایجاد امنیت ابتدایی تبدیل شده اند. در ادامه به چگونگی مقاومت درب ضد سرقت پلی وود از ورود به خانه ها خواهیم پرداخت. برای خرید انواع درب ضد سرقت پلی وود و چوبی و چوب پلاست از کارخانه در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

عوامل بازدارنده درب ضد سرقت پلی وود

قفل: یک درب ضد سرقت پلی وود خوب باید به انواع قفل ضد سرقت با کیفیت مجهز شده باشد. هر یک از انواع این مدل قفل ها دارای میزان امنیت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند بود.

ورق فولاد داخل درب: درب ضد سرقت طوری طراحی شده که اجزای خاص آن بتوانند از پیشروی و شکسته شدن ورودی خانه تا حد ممکن پیشگیری کنند. ضروری ترین و ایمن ترین و اجزا در درب ضد سرقت قفل و بعد ورق های فولادی است  که سرتاسر در  داخل این درب ها استفاده شده اند.

درب ضد سرقت این امکان را فراهم می کند تا با هزینه ای منطقی ضریب امنیت خانه ی خود را تا حد قابل توجهی بالا ببرید. از ویژگی‌ های مهم این مدل درب ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد آب بودن
  • عایق بودن در برابر صدا
  • ضد رطوبت و حرارت
  • برخورداری از بهترین ‌قفل‌ و دستگیره‌
  • بهره‌گیری از لایه ضخیم فولاد همراه با لولای بلبرینگ‌دار
  • دارای روکش لایه‌های چوبی از جنس MDF یا ملامینه

تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی

درب ضد سرقت پلی وود از آگاهی ساختار کلی دارای ورقه فولادی بوده، قفلها گلرو لولا ها دارای جنس درجه یک نسبت به مدل دربهای معمولی خواهد بود. قفل هایی که در درب ضد سرقت استفاده میشود خیلی زیاد تقویت شده و به طرز چشمگیری دارای امنیت و غریبه قابل نفوز می باشند. به طور کلی درب ضد سرقت  موجود در بازار به سه رقم اصلی درب ترک، درب چینی  و ایرانی تقسیم می شود. مدل درب ضد سرقت  به دلیل شکل ظاهری و ساختاری که دارا می باشد  مقاوم تر است و امنیت بیشتری را نسبت به درب معمولی را داراست.

درب ضد سرقت پلی وود | خرید درب چوب پلاست ، ضد سرقت و پلی وود در فروشگاه حامی درب در کرج

درب ضد سرقت در کرج

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ، درب بیمارستان ،درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.(امکان خرید مستقیم درب ضد سرقت از کارخانه)

ارتباط با ما

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *