امروزه کاربرد درب‌های پلی وود جایگزین استفاده از انواع درب‌هایی از جمله درب‌های چوبی و دربهای ام دی اف و اچ دی اف و … شده است؛ این اتفاق به دلیل دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع درب مانند مقاومت بالا، ضد آب بودن، خود اطفا بودن و عایق صوت بودن خواهد بود. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ، پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی به فروشگاه اینترنتی حامی درب در کرج مراجعه کنید.

اطلاعات مربوط به درب پلی وود

در مقالات قبلی در باره ویژگی های کلی پلی وود اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دایم. نام این محصول از ترکیب Wood-plastic composite  برگرفته شده است. نام مختصر لاتین آن به wpc خوانده خواهد شد. پلی وود از ترکیب چوب، پلاستیک و سایر مواد تولید می شود. پلی وود در تولید انواع دربهای پلی وود اتاقی، بیمارستانی، هتلی، سرویس بهداشتی، درب واحد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب اولیه این محصول از مصالحی مانند بامبو، کاه، پوسته بادام زمینی و پلی پروپیلن و پی وی سی به دست می‌آید. برای تولید پلی وود به این ترکیب به دست آمده موادی مانند رزین اضافه خواهد شد؛ مواد تشکیل شده پس از قالب گیری به اشکال گوناگونی در خواهند آمد.

مزیت ها و گستره استفاده از درب پلی‌وود

امروزه در صنعت ساختمان سازی، کاربرد دربهای پلی وود به دلیل ویژگیهای مثبت و رقابتی این محصول گسترش و توسعه یافته است. به علت خاص بودن متریال چوب پلاست و فرآیند تولید یکپارچه این نوع درب می توان با خیال کامل آسوده آنها را مورد استفاده قرار داد. به علت دارا بودن کیفیت بالا و استحکام و طول عمر بسیار بالای آن، بیشتر شرکتهای تولید کننده این محصول را با ضمانت های طولانی مدت ( ۲۵ سال و بیشتر) به فروش می‌رسانند.

درب پلی وود | خرید انواع درب چوب پلاست و ضد سرقت چوبی در فروشگاه اینترنتی حامی درب

مزایای محیط زیستی درب پلی‌وود

استفاده از دربهای پلی‌وود مزایای زیادی را به همراه دارد. تعدادی از مزایای آن مختص به عوامل محیط زیست میباشد. در ادامه به معرفی مزایای محیط زیستی درب پلی وود میپردازیم. مزایای محیط زیستی درب پلی وود عبارتند از:

  • ضد موریانه و حشرات
  • قابلیت پوشش با رنگ
  • قابل بازیافت با حفظ کیفیت اولیه
  • قابل شستشو با شوینده های غیر اسیدی
  • قابل تولید و نصب با ماشین آلات صنعت چوب
  • خود اطفاء و غیر قابل اشتعال برای گسترش آتش
  • بدون هیچ گونه گرد و غبار در هنگام برش و مونتاژ
  • ضدآب و رطوبت بدون آسیب پذیری رویه و ساختار درونی و قابل شستشو
  • عدم امکان رشد باکتری، میکروب و لانه گزینی حشرات بدلیل ساختار پلی وود

عوامل موثر در قیمت درب پلی‌وود

قیمت درب‌های پلی وود با توجه به موارد زیادی قابل تغییر می‌باشند. مواد اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات به صورت وارداتی از کشورهایی مانند اندونزی، روسیه، شیلی، چین، مالزی و … به ایران وارد می‌شوند. در نتیجه قیمت خرید تمامی محصولات در درجه اول تابعی از نرخ ارز و تعرفه های گمرکی تعیین شده و در نوسان می‌باشد.

نکاتی مانند مشخصات مکانیکی و فیزیکی، کیفیت متریال مورد استفاده و  نوع برشهای سی ان سی، شکیل و زیبا بودن و ویژگیهای دیگرمانند ضد ضربه، ضد خش، ضد آب و ضد حریق بودن از نکات تاثیر گذار در قیمت درب پلی وود خواهند بود.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *