امروزه حفاظت از ساختمان‌ها بیش از هر زمان دیگری ضروری است و چندین تسهیلات باعث از بین رفتن کلیدهای مکانیکی و فیزیکی به نفع کارتهای کلید هتل می شوند که به صورت الکترونیکی خوانده می شوند.. در این مطلب شما را با کارت‌های کلید هتل و مزایای اصلی استفاده از کارت های کلید هتل آشنا می‌سازیم. جهت خرید انواع درب پلی وود در کرج با ما در حامی درب همراه باشید.

معرفی کارت کلید هتل

کارت های کلید هتل را با توجه به اینکه از چه نوع قفل کارتهای کلید هتل استفاده می شود، می توان به روش‌های مختلف پیکربندی کرد. معمول ترین کارت ‌کلید هتل لمس و رفتن می‌باشند که در آن شما با کارت حیاط هتل RFID خود قفل اتاق را لمس می کنید تا درب فضای استراحتگاه را باز کنید.

قفل‌های RFID نیز به همین ترتیب می‌توانند به صورت بدون تماس راه اندازی شوند و در صورت ورود بازدید کننده به یک فاصله (مکان) خاص از آن‌ها، درب  باز می شود. این کارت‌ها قابل برنامه ریزی ، تنظیم و همچنین ایمن تر و امن تر از اسرار خودکار هستند.

هتل‌ها و همچنین استراحتگاه‌ها از فناوری مدرن تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) برای افزایش تجربه مهمان در طول اقامت خود استفاده می کنند. در چند سال گذشته از معاملات بزرگ هتل ها از فناوری RFID برای دسترسی به فضای تفریحی استفاده شده است. با استفاده از تراشه RFID ، مچ بند در حال حاضر قادر به باز کردن درهای منطقه استراحتگاه است. این مزیت شامل ایجاد موج در هتل و همچنین بازار اوقات فراغت با حتی تعداد بیشتری هتل و همچنین هتل های بعد از مسابقه است.

بیشتر بخوانید: درب ضد سرقت

چرا کارت های RFID کلیدی را برای استراحتگاه ها انتخاب می کنیم؟

قابل دسترسی بودن فضای معتبر با کارتهای کلیدی هتل

RFID این امکان را برای قفل ها فراهم می کند که وقتی کارت صفحه کلید منحصر به فرد RFID در فاصله تعیین شده خود آورده می شود و بر اساس آن درب باز می‌گردد. این میهمان به شما این آزادی را می‌دهد که کارت‌های ضروری خود را در کیف یا جیب خود جا بگذارد و همچنین با نزدیک شدن به اتاقش وارد اتاق شود.

کارت‌های کلیدی هتل RFID فناوری مدرن در اقامتگاه‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، خصوصاً اینکه بازدید کنندگان هتل همچنان به تجربه بهتری نیاز دارند.

مزایای اصلی استفاده از کارت های کلید هتل

از مراکز اقامتی بزرگتر گرفته تا هتل‌های کوچک جهت ارائه خدمات بیشتر شروع به استفاده از این کارت‌ها کرده اند، زیرا ترفندهای قدیمی قابل اعتماد منسوخ شده اند. دلایل منطقی وجود دارد که تجارت شروع به استفاده از کارت‌های حیاتی کرده است. درادامه به معرفی چندین مزیت این کارت‌ها می‌پردازیم.

کلید کارتی هتل - کلیدسازی شبانه روزی ایرانیان

خوش دست بودن کارت کلید

یکی از مزایای قابل توجه استفاده از کارتهای حیاتی Resort این واقعیت است که آنها بدون دردسر و همچنین سبک وزن هستند. کارت های کلیدی هتل سبک تر هستند و همچنین استفاده از آنها بسیار راحت تر از اسرار واقعی است. میهمانان می توانند قفل و همچنین قفل اتاق خود را با یک کلید الکترونیکی به اندازه کارت نقدی که می توانند در جیب یا کیف دستی خود قرار دهند ، قفل کنند.

کارآمد

میهمانان می توانند کارت های مهم هتل خود را بررسی کنند و همچنین سیستم هتل بلافاصله اطلاعات مشتری نوار را ارائه می دهد. با توجه به اینکه پرسنل هتل دیگر نیازی به ثبت دستی پرونده ندارند ، این امر باعث صرفه جویی در وقت و نیز ابتکار می شود.

مقرون به صرفه بودن

هزینه  کارت کلید واقعی یک برنامه هزینه ای کاملاً معقول است ، به ویژه اگر صاحب تسهیلات بزرگتری باشید. علاوه بر مقداری که برای تهیه یک نمونه مطمئن برای شما هزینه در بر دارد ، مهمان شما یک ترفند را از دست می دهد. انتخاب کارت کلید مهم هتل ، ایمنی و امنیت و همچنین راحتی مهمانان شما را بدون آسیب رساندن به برنامه بودجه شما تضمین می کند.  کارت کلید

وقتی ترفندهای واقعی ریخته می شوند یا به خطر می افتند ، قفل باید تغییر کند تا امنیت و امنیت را بازگرداند. هنگامی که یک کارت کلید حیاتی رها می شود ، می توان آن را غیر مجاز دانست و باعث می شود با موفقیت یکبار مصرف شود. بدون تقاضا برای تغییر قفل.

حامی درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب و چارچوب پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *