درب ضد سرقت از کشور ایتالیا آغاز شده و پس از ۵ سال تولید به کشور ترکیه منتقل شده است. در کشور ترکیه ابتدا کارگاه های کنتور و دامپر سازی اقدام به تولید این محصول نموده اند و این نوع درب ها را تک قفل تولید می کردند و پس از آن شرکت کاله اقدام به تولید قفل های درب ضد سرقت ترک نمود. این شرکت‌ها درب هایی با دو قفل جدید ضد سرقت کاله تولید نموده اند با پیشرفت این صنعت در کشور ترکیه کم کم شرکت‌های تولید رویه درب ترک نیز بوجود آمدند که این سری از شرکت‌ها فقط به تولید رویه اقدام کردند و در این زمینه مشهور شدند. در حاضر این صنعت به بخش های مختلف تقسیم بندی شده است.

یک بخش دیگر در این صنعت تولید کنندگان یراق آلات می باشد که آن ها نیز پس از این تحولات در این صنعت پدیدار شدند و هم اکنون به طور مستقیم حداقل یک میلیون نفر در کشور ترکیه در این صنف مشغول می باشند.

 تاریخچه درب ضد سرقت در ایران :

درب ضد سرقت امروزه یکی از پرفروش‌ترین کالاها در سطح جهانی می باشد و این کالا چند سالی است که توانسته در بازار ایران جای خود را پیدا کرده و مورد استفاده مردم جامعه قرار گیرد. اولین درب ضد سرقت که وارد بازار ایران شد توانست تحول عظیمی در صنعت ساخت درب در ایران ایجاد کند و با توجه به این نکته که در آن سال‌ها بازار مسکن رونق قابل توجهی داشت توانست خود املاک سازان را متقاعد نماید تا به جای استفاده از درب معمولی از درب ضد سرقت استفاده نمایند.

شرکت حامی درب یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی حامی درب دارد این کارخانه را به یکی از بهترین مجموعه ها در ایران تبدیل کرده است.

درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود. یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های این محصول نصب و اجرای درب و چارچوب همزمان و ایجاد زیبایی و هماهنگی طرح و رنگ درب، چارچوب و قرنیز تولیدات بر اساس اندازه‌های استاندارد و سفارش عرضه می‌گردد. لنگه درب‌های تولیدی برای هر دو منظور چارچوب فلزی و WPC با روکش PVC ارائه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *