کدام جنس درب داخلی ساختمان بهتر است

توصیه میشود برای خرید درب داخلی ساختمان باید اطلاعات کافی و جزئی را درباره محصول به دست آوریم و در باره هریک به خوبی تحقیق کنیم. درب داخلی ساختمان به میزان زیادی در ظاهر کلی آن اثر میگذارد. در ادامه شما را با انواع  جنس‌ درب‌های داخلی ساختمان آشنا می کنیمصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

درب چوبی

چوب‌های مورد استفاده در ساخت درب های چوبی داخلی ساختمان چوب گردو، روسی، راش، ماهون،اکالیپتوس، گیلاس، افرا هستند. این دربها از استحکام و عمر بالا برخوردار می باشند. داشتن قیمت بالا، امکان آسیب در رطوبت زیاد از معایب این درب ها به حساب می‌آیند.

درب پنلی ( درب پنلی)

درب‌ های داخلی ساختمان به دو بخش پانل و کلاف دسته بندی می‌شوند. پنل‌ها می‌توانند از شیشه، ام دی اف یا اچ دی اف هم باشند. کلاف یا فریم امکان دارد از فلز یا چوب باشند. پانل‌ها تخته‌های چوبی عمودی و افقی در طرفین و بالا و پایین درب هستند.

 درب‌های با جنس ترکیبی

در تولید درب داخلی ساختمان از این جنس ، از قطعات چوبی استفاده شده و سپس توسط متریال مختلف روکش میشوند.

صنعت- درب ساختمانی-درب داخلی-جنس-کیفیت انواع درب-درب پلی وود-خدمات خرید-حامی درب-تولید ملی

درب پی وی سی

دربهای پی وی سی دارای روکش پلاستیک هستند. مزایای این درب این است که مناسب مکانهای مرطوب مانند شمال کشور، تراس، سرویس بهداشتی، استخر و سونا هستند. وجود انواع نفوذپذیر به آب از معایب این محصولات محسوب میشود.

درب هایگلاس

این دربها دارای روکش از جنس هایگلاس هستند. مزایا این درب زیبایی انحصاری برای سبک مدرن است. مقاومت کم این درب در برابر ضربه و خط و خش از معایب آن به شمار میرود.-صنعت- درب ساختمانی-جنس-کیفیت انواع درب-درب پلی وود-خدمات خرید

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *