پلی ووود (WPC) مخفف Wood Polymer است، در واقع همان ترکیب پودر چوب و پلیمر (PVC) است. در صنعت درب و پنجره سازی درب پلی وود یا (polywood) ورقه‌های چوبی با درصدی پلیمر یا پلاستیک هستند که به صورت موازی با هم پرس می‌شوندصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

این ورق‌ها لایه‌هایی هستند که در دسته‌ی فیبرهای با چگالی کم مانند ام دی اف و با همان شیوه تولید می‌شوند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت پلی وود از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شود. پلی وود علاوه بر مصارف درب‌های داخل ساختمان قابلیت استفاده در تولید درب ورودی لابی را هم دارد.

تفاوت درب های پلی وودی  با ام دی اف خام

ورق پلی وود به دلیل لایه لایه بودن و برخورداری از لایه‌هایی از چوب طبیعی مواد پلیمری و چسب، در مقایسه با ام دی اف خام که از ذرات چوب تولید‌ می‌شود، مقاومت بالاتری دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی و انعطاف تخته چندلایی از MDF بیشتر است. ورق پلی وود در واقع نوعی فرآورده‌ی چوبی مهندسی شده است که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و وزن سبک‌تری نسبت MDF خام دارد. 

بطور کل مزایای ورق های پلی وود شامل موارد زیر هستند:

  • شکل پذیری و انعطاف پذیری خوب (به جهت داشتن ماهیت چوبی)
  • وزن سبک‌تر نسبت به MDF و مقاومت عالی در برابر رطوبت
  • قیمت مناسب‌تر در مقایسه با چوب طبیعی
  • دوست‌دار محیط زیست (استفاده از ضایعات چوب و کاهش قطع درختان)
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه، پوسیدگی و حشرات

پلی ووود (WPC)-polywood-درب حامی-البرز-صنعت-تکنولوژی درب سازی-جنس-ام دی اف-خرید-انواع در-قیمت درب-خدمات پس از فروش

قیمت دربهای پلی وود تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی می باشد. ولی به صورت کلی مواد اولیه در بسیاری از موارد وارداتی می باشند. و از کشورهایی نظیر روسیه، چین، مالزی، اندونزی، شیلی و … به ایران وارد می گردند. بنابراین قیمتهادر درجه اول تابعی از نرخ ارز و تعرفه های گمرکی مربوطه بوده و در نوسان است.

فروشگاه اینترنتی حامی درب با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش دربهای ضد سرقت یکی از فروشگاه های معتبر در کرج میباشد. این درب پلی وود یکی از محصولات این مجموعه میباشد. جهت دریافت قیمت و خرید درب های پلی وود با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *