تفاوت پلای وود و پلی وود چیست؟

اگر قصد خرید فراورده های چوبی جدید را دارید ، باید اطلاعات کافی و جزئی را درباره محصول به دست آورید و به خوبی تحقیق کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. در ادامه با حامی درب همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد این فراورده ها را بدست آوریدصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

معرفی پلای وود

پلای­ وود یکی از فرآورده­‌های مهندسی ­شده‌ی چوبی است. فرآیند ساخت آن به این صورت بوده که لایه­‌ها یا ورقه‌های نازک چوبی چسب­ خورده، تحت فشار پرس و در دمای بالا به هم چسبانده می‌شوند. به­‌این‌ترتیب، ورق‌های صاف و ضخیم‌، با استحکام بالاتر و منعطف‌­تر به نام پلای ­وود ساخته می­‌شود.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-پلای وود-تفاوت ها-آموزش-چوب پلاست-درب ساختمان-جنس-قیمت -خدمات پس از فروش

 

برای ساخت ورقه­‌های پلای ­وود از گرده‌­بینه‌­ها استفاده می‌­شود. این گرده­‌بینه‌­ها در ابتدا با آب داغ یا بخار آب تیمار و نرم می‌­شوند سپس با استفاده از دستگاه لوله‌­بری یا تراشه­‌بری به لایه­‌های نازکی با ضخامت­‌های متغیر (بین ۱ تا ۴ میلی‌­متر) تبدیل می‌­شوند. برای ساخت تخته­‌لایه از این ورقه‌­ها استفاده می‌شود.

درب پلی وود ضد سرقت

کاربرد پلای وود:

۱. پوشش دیوار بیرونی
۲. دیوارهای داخلی
۳. پوشش سقف و کفپوش
۴. سایر ساختارها
۵. مبلمان
۶. کابینت ها

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-پلای وود-تفاوت ها-آموزش-چوب پلاست-درب ساختمان-ویژگی-جنس-قیمت -خدمات پس از فروش

تفاوت پلای وود و پلی وود

پلی‌ وود یکی از فرآورده‌های شبیه به چوب طبیعی است و از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته میشود. این الوار پلاستیکی مصنوعی به شکل تخته و پلنک عرضه می‌¬شود و به چوب رنگ‌ شده شباهت دارد. اما نکته مهم اینجا است که برخلاف پلای وود، در ساخت پلی‌ وود از هیچ‌گونه چوب طبیعی یا فرآورده های چوبی استفاده نشده است. از این فرآورده برای تولید مبلمان فضای باز استفاده می‌شود؛ چراکه مقاومت خوبی نسبت به تغییرات آب و هوایی دارد.
نحوه ساخت آن هم به این صورت است که با بازیافت پلاستیک‌های پلی‌اتیلن با چگالی بالا مانند بطریهای شیر و مواد شوینده پس از حذف برچسب‌ها و بقایای محتویات اولیه‌ بطری ها ساخته می‌شود. پلاستیک با مواد رنگ‌زا و کف‌ساز مخلوط شده و پس از آن به شکل تخته و تخته فشرده در می‌آید تا ظاهر چوب شبیه‌سازی شود.
بنابراین پلای وود و پلی وود علی‌رغم نام های مشابه، در ماهیت و پروسه ساخت متفاوت هستند.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-پلای وود-تفاوت ها-آموزش-چوب پلاست-درب ساختمان-ویژگی-جنس-قیمت -خدمات پس از فروش

حامی درب

فروشگاه اینترنتی حامی درب با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش دربهای ضد سرقت یکی از فروشگاه های معتبر در کرج میباشد. این درب پلی وود یکی از محصولات این مجموعه میباشد. جهت دریافت قیمت و خرید درب های پلی وود با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *