انواع درب داخلی ساختمان

انواع درب داخلی ساختمان را می توان از دو جنبه فنی و ظاهری بررسی کرد، اما از آن جهت که مشتریان محترم مجموعه حامی درب، در میان تمامی محصولات به دنبال باکیفیت ترین و لوکس ترین متریال ها هستند، در این مقاله بهترین نوع درب اتاق با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت مورد بررسی قرار داده شده است.درب های پی وی سی (pvc) یکی از انواع درب های ارزان می باشند که همیشه محبوبیت بسیار زیادی داشته اند.

انتخاب درب اتاق

خرید درب اتاقی ارزان ، تا حد بسیار زیادی به انتخاب خود شما بستگی دارد . به عنوان مثال این که دربی که شما انتخاب می کنید دارای چه ابعاد و چه جنسی باشد، روی قیمت نهایی محصول می تواند بسیار تاثیر بگذارد . بنابراین بودجه ی شما نیز می تواند روی انتخابتان اثر بگذارد ، ولی مهم ترین نکته خرید درب اتاقی با کیفیت و با مناسب ترین قیمت می باشد .

بنابراین دلیل نمی شود که هر محصولی که قیمت ارزان و مناسبی دارد ، جنس آن بد است و این باور اشتباه می باشد . زیرا شما می توانید با یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه یک محصول بسیار با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید .

ارزان ترین درب اتاق

در بررسی انواع درب چوبی از نظر قیمت، می توان به روکش های پی وی سی اشاره کرد.این روکش ها که ضخامت های مختلفی را دارند (دو و چهار دهم میلی متر) به عنوان ساده ترین و ارزان ترین نوع درب اتاق خواب شناخته می شوند.

جنس این روکش، از نوع پلاستیک بوده اما تنوع شکل ظاهری و رنگ های آن، به عنوان کامل ترین و جامع ترین روکش در میان مدل های مختلف درب اتاق خواب شناخته می شود.

عوامل موثر در قیمت درب های داخلی ساختمان را می توان از چند بعد مورد بررسی قرار داد.ضخامت ام دی اف کار شده در ساختار زیرین روکش، یکی از موارد موثر در قیمت در اتاق است.هر چه ضخامت این چوب بالاتر باشد، قیمت تمام شده نیز بالاتر خواهد بود.

در روکش های پلاستیکی PVC نیز هر چه این ضخامت بالاتر باشد، کیفیت، مقاومت و قیمت درب داخلی نیز بالاتر خواهد بود.

درب های پی وی سی با شکل ظاهری درب های چوبی و رنگ های پوششی، بسیار جذاب تر و لوکس تر هستند و به همین دلیل در پروژه های خاص و مدرن، بیشتر از این مدل از درب ها استفاده می شود.

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب می تواند به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری انجام پذیرد. نمونه بیش از دهها مدل طرح انواع درب های ساختمانی مناسب هتل ها ،بیمارستان ها، مراکز دولتی، تجاری، تفریحی در سایت قسمت محصولات قرار داده شده است.

هر یک از خریداران و کارفرمایان محترم می توانند با استفاده از راه های ارتباطی مجموعه با کارشناسان فروش تماس گرفته و فرآیند مشاوره، طراحی، تولید و نصب درب داخلی مدرن و لوکس خود را بدون حضور فیزیکی در فروشگاه یا کارخانه به مرحله قرارداد برسانند.

درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود.

ارتباط با ما

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی، پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *