درب ضد سرقت ترمووود یکی از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت میباشد. این درب ها جدیدا وارد بازار شده و از پرفروش ترین محصولات می باشد.درب ضد سرقت ترمووود مانند دیگر درب ضد سرقت تولیدی حامی درب  کیفیت بالایی دارد . بعنوان مثال درب ضد سرقت ترمووود نارسانای خوبی است یعنی هدایت گرمایی و حرارتی را حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد در مقایسه با دیگر درب ها کاهش میدهد.در ادامه جهت آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

آشنایی با درب ضد سرقت ترمو وود

استفاده از چوب ترمووود و همچنین درب ضد سرقت ترمووود در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها ، زیبایی و جذابتی خاصی را به ساختمان می بخشد. از جمله دلایل جذابیت نمای چوبی زیبایی ، طبیعی بودن، ماندگاری و انعطاف در طراحی و اجرا می‌باشد لذا به گزینه مورد علاقه طراحان و معماران شده است.از این نوع چوب در ساخت درب ضد سرقت به کار برده می شود و تحت عنوان درب ضد سرقت ترمووود شناخته می شود.

فرایند تهیه ترموود

ترموود در حقیقت فرآیند خشک کردن چوب همراه با بخار آب و گردش هوا بوده که مغز چوب در این فرآیند به دمای میان ۱۸۵ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد می رسد. بسته به گونه چوب، رطوبت آن به زیر ۶ درصد رسیده و به دلیل دمای بالایی که به آن وارد می شود، زنجیره های سلولزی می شکند. هم چنین طی این فرآیند اسید موجود در بافت چوب تبخیر گشته و از هرگونه جانور و حشرات میکروسکوپی پاک می گردد.

این باعث میشود شرایط و محیط رشد قارچ و کپک از بین برود و طول عمر چوب افزایش یابد. در واقع در طول فرآیند «ترمو کردن» چوب، بخش عمده رزین چوب از آن خارج گشته و بخشی که باقی می ماند به صورت بلور نمایان خواهد گشت.

ویژگی  رنگ ترموود

رنگ چوب اصلاح شده با حرارت تحت تاثیر میزان حرارت و زمان فرآوری متفاوت می باشد.

هر اندازه میزان حرارت فرآوری بالاتر باشد رنگ ترمووود ضد سرقت تیره تر خواهد بود و همچنین هر اندازه مدت زمان قرارگیری در کوره کمتر باشد رنگ چوب روشن تر خواهد شد.

در اینجا باید این نکته را خاطر نشان کرد که تراکم هر درخت و چوب با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین رنگ آنها نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد.

رنگ ترموود زمانی که در معرض اشعه ی UV خورشید قرار می گیرد تا حدودی تغییر می یابد و به رنگ طوسی نقره ای در خواهد آمد مگر اینکه با استفاده از رنگ یا روغن لایه محافظتی بر روی آن تشکیل شود و از تغییر آن جلوگیری به عمل آید.

درب ضد سرقت در کرج

قیمت و خرید درب از حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب می‌باشد.شما می توانید انواع روکش و رویه درب ضد سرقت را به سلیقه خود انتخاب و در حامی درب سفارش دهید. 

جهت خرید و اطلاع از انواع مدل های درب ترمووود و قیمت درب ها با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.(امکان خرید مستقیم درب ضد سرقت از کارخانه)

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *