درب بادبزنی بیمارستانی برای مکان های پرتردد که نیاز به باز و بسته شدن لنگه در از دو طرف می باشد مانند اتاق عمل و بخش های مربوط به آن در بیمارستان ها و هم چنین مکان های پر رفت و آمد در ساختمان های عمومی استفاده می شوند . در این مطلب به معرفی درب بادبزنی بیمارستان ، کاربرد درب بیمارستان و معرفی مشخصات این درب‌ها می‌پردازیم. جهت خرید انواع درب بیمارستانی،ضد آب،ضد حریق و ضد سرقت در کرج با ما در حامی درب همراه باشید.

ویژگی درب باد بزنی بیمارستان

درب های بیمارستانی انواع مختلفی دارد که درب های ضد حریق با دستگیره های خودبازشو و خود بسته شو، درهای آنتی باکتریال، درهای ضد تشعشع، دربهای بادبزنی و … می باشد.

معمولاً درب‌های بادبزنی بیمارستان طبق استانداردهای تایید شده توسط آتش نشانی طراحی و تولید می‌شوند؛ این استانداردها عبارتند از استانداردهای BS,UL, IFC, IBC, NFPA, ADA, DIN, IBC  و …

انواع درب بیمارستان در دسته محصولات تولیدی حامی درب بوده و در ابعاد استاندارد و یا سفارشی آماده تولید و عرضه می‌باشند. 

بر اساس تعاریف بین المللی، در محیطهای بیمارستانی، برای دسترسی آسان کلیه افراد، بخصوص افرادی که دارای توانایی جسمی کم می باشند ،دربهای بادبزنی بصورت لولایی به دو طرف فضاهای موجود امکان باز و بسته شدن را دارند.

در عین حال در صورت بروز آتش سوزی اینگونه دربها علاوه بر سریعتر شدن فرار از یک بخش به بخش دیگر از گسترش آتش و دود به سایر نواحی جلوگیری می نمایند.

جهت حرکت آسان درب به دو طرف، شیشه‌های نسوز در درب‌ها به کار می رود؛ به این دلیل که  درهنگام عبور و مروربه منظور پیش گیری از برخورد درب با افراد در جهت مخالف، از دید کافی برخوردار باشند.

کاربرد درب‌های بیمارستان

درب های بیمارستان کاربرد‌های فراوانی دارند. در ادامه به معرفی مکان‌هایی که در آن درب‌های بیمارستانی کاربرد دارند می‌پردازیم.

  • صنایع داروسازی
  • اتاق‌های جراحی
  • اتاق رادیولوژی
  • اتاق های ایزوله
  • آزمایشگاه‌های الکترونیکی
  • مراکز توانبخشی
  • مراکز جراحی محدود پزشکان و دندانپزشکان
  • آزمایشگا‌ه آنالیز و تجزیه (دارویی و بخش شیمیایی)
  • محیط های ایزوله شده در برابر صدا و اتاقهای ضبط

این مطلب به معرفی درب بادبزنی بیمارستان و کاربرد این درب‌ها می‌پردازد. جهت خرید انواع درب ضد سرقت در کرج با ما در حامی درب همراه باشید.

مشخصات درب‌باد بزنی‌بیمارستان

درب های بیمارستان دارای مشخصات خاصی می‌باشند. در ادامه شما را با مشخصات این درب‌ها آشنا می‌سازیم.

  • درب‌های باد بزنی دارای یک شاسی سبک و مقاوم و یک هسته مستحکم بوده که همین موضوع موجب افزایش طول عمر این درب‌ها می‌شود.
  • این درب ها ضدضربه هستند زیرا بیمارستان محل تردد ده ها برانکارد و ویلچر است و طبیعی خواهد بود اگر چندین بار در روز، این وسایل به درب برخورد کنند. بنابراین نباید به‌سادگی دچار آسیب و خرابی شود.
  • تمامی نواحی اطراف درب و در قسمت‌های آسیب پذیر درب از روکش‌های استیل و زیرسازی‌های با دوام استفاده می‌شود، که زیبایی و مقاومت درب را به همراه دارد.
  • در دو سمت درب بیمارستان دو لایه چوب ام دی اف ۸ میلی متری قرار گرفته و علاوه بر پوشش شاسی درب، سطوح صاف و منظمی را تشکیل داده  و زیبایی درب را افزایش خواهد داد.
  • از رنگ‌های مقاوم درمقابل رطوبت (پلی اورتان)، جهت پوشش سطحی روی درب بیمارستان می‌توان استفاده کرد. رنگ درب‌ها طبق استاندارد آتش نشانی تولید شده و الکترو استاتیک می‌باشند و اغلب رنگ کرم و سفید رایج می باشد.
  • درب‌های بیمارستانی دارای تاییدیه آتش نشانی هستند.

قیمت درب بیمارستانی

خیلی مهم است که از این درب در کجای بیمارستان استفاده می‌کنید. هم‌چنین سایز و ابعاد درب نیز مطرح است.با توجه به نوسانات شدید بازار برای خرید و استعلام قیمت به سایت مراجعه کنید. 

حامی درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *