نمای آجری

نمای بیرونی ساختمان آجری جذابیت خاصی و منخصر به فرد خود را دارد ،معمولا نمای آجری از نظر شخصیت و بافت غنی است و رنگ درب ورودی فورا جذابیت آن را نشان می دهد . یک سایه روشن و غیر منتظره بر روی درب می تواند به مدرن سازی یک طرح آجر تاریخی قدیمی کمک کند ، در حالی که رنگ سنتی تر ، مانند قرمز یا آبی سرمه ای ، می تواند جذابیت پایداری به یک ساختمان جدید ببخشد . این که آجر خانه شما قرمز ، نارنجی ، خاکستری یا سفید باشد ، این نکات ساده زیر می تواند به شما در انتخاب درب بیرونی شما کمک کند. در ادامه برای انتخاب مناسب رنگ درب ساختمان با حامی درب همراه باشید.

رنگ درب جلو برای آجر قرمز

اگرچه این ماده سنتی تقریباً با همه چیز مطابقت دارد ، اما بهترین رنگهای درهای ورودی خانه های آجری قرمز اغلب تیره و متضاد هستند . رنگهای سبز چمنی ، خاکستری دیواری ، آبی یا ترکیبی که ترکیبی از یک یا دو رنگ غنی هستند ، به ویژه با تزئین کلاسیک سفید یا کرم بسیار زیبا هستند . سایر رنگهای برنده درهای خانه های آجری قرمز شامل تاپ های گرم ، قهوه ای شکلاتی یا حتی یک چیز شگفت انگیز مانند قرمز تیره عمیق است .

رنگ درب جلو برای آجر نارنجی

انتخاب یک پالت رنگی دلپذیر برای خانه هایی با آجر نارنجی می تواند مشکل باشد ، اما تزئین سفید گرم و یک رنگ مریم گلی روشن یا سبز آبی برای ورودی آرامش بخش با شخصیت است . اگر یک گزینه قابل اعتماد می خواهید ، ترکیبی از تناژ سفید با یک درب کمی سفید رنگ همیشه به خوبی کار می کند .

رنگ درب جلو برای آجر سفید

نمای آجری سفید شسته شده دارای گزینه های متعددی برای درهای ورودی جذاب است . سبزهای خاموش آبی و خاکستری گرم وقتی با آجر سفید ترکیب می شوند ، رنگ بندی ظریف و آرامش بخشی ایجاد می کنند . برای ورودی پرانرژی ، رنگ روشن تری را در نظر بگیرید که رنگ شخصیت را بیشتر می کند ، مانند زرد آفتابی ، آبی روشن ، فیروزه ای یا مرجانی شاد .

حامی ‌درب

شما می توانید جهت انتخاب صحیح با حامی درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، مشورت کنید و بهترین گزینه خود را با مناسب ترین قیمت تهیه فرمایید.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی،پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *