پلی وود (WPC) مخفف Wood Polymer است، در واقع همان ترکیب پودر چوب و پلیمر (PVC) است. درب‌ها با بهره گیری از فرآیند پلی‌وود در قالب‌های مخصوص تولید می‌شود.پلی وود از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شودصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول شامل ذیل می‌باشد:

  • ضد آب: ماهیت پلی‌ وود ضد آب بوده و در برابر نفوذ رطوبت صد در صد مقاوم می‌باشد.
  • خود اطفاء: در اثر حرارت شعله ور نمی‌گردد.
  • آنتی باکتریال: به دلیل عدم وجود روزنه امکان لانه گزینی میکروب و باکتری در آن وجود ندارد.
  • شستشو: قابل شستشو با مواد شوینده متداول می‌باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه: ساختار یکپارچه و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می‌باشد.
  • عایق صدا: وجود هوا درون ساختار شبکه‌ای پروفیل صدای محیط را تا ۲۶ دسی بل کاهش می‌دهد.
  • وزن کم درب: درب‌های تک دارای وزنی معادل ۳۵ الی ۴۲ کیلوگرم می‌باشد.(آیین نامه ساختمانی ۲۸۰۰ بر سبک سازی ساختمان‎ها در کشورهای زلزله خیز)

پلی ووود (WPC)-polywood-درب حامی-البرز-صنعت-تکنولوژی درب سازی-جنس-طرح-لوتوس-خرید-قیمت درب-خدمات پس از فروش

درب و چارچوب پلی وود طرح لوتوس

درب های لوتوس

این درب ها،درب هایی با طرح برجسته و سوپر برجسته با انواع مختلف طراحی ها و قاب های مختلف که روی رویه بیرونی درب جهت زیبایی و تزئین بیشتر هستند.

این سبک بدلیل هنر و زیبایی که روی آنها انجام می شود مشتری های بیشتری را  نسبت به بقیه سبک ها بخود جذب می کند و همچنین طرح های برجسته و بخصوص سوپر برجسته در اصل برای سبک معماری و دیزاین کلاسیک یا سلطنتی طراحی و ساخنه می شود و چون قابلیت نجاری های مختلف بر روی این طرح ها می باشد طرفداران ویژه و عام خود را دارد.

به خاطر حس زیبایی چوب و رنگ آمیزی در این سبک از رویه های طبیعی انواع چوب مانند : راش ، سوپر راش ، گردو ، ملچ و بلوط استفاده می گردد تا حسن زیبایی آنها کاملا به رخ کشیده گردد.

نکته مهم این است متاسفانه در بازار ایران به علت نوسانات عده ای از تولید کنندگان از رویه های نامرغوب درجه ۲ و ۳ با کیفیت بسیار پایین و استفاده از رنگ های ضعیف و کم دوام که به مرور زمان دچار آسیب می شود مانند رنگ پلی اورتان ایرانی جهت ارزانتر شدن این درب ها استفاده می کنند و مشتری را به گمراهی می کشند.

پلی ووود (WPC)-polywood-درب حامی-البرز-صنعت-تکنولوژی درب سازی-جنس-طرح-لوتوس-خرید-قیمت درب-خدمات پس از فروش

درب و چارچوب پلی وود سفید طرح لوتوس

درب و چارچوب پلی وود سفید طرح لوتوس  این درب بسیار زیبا از جنس پلی وود هست، به دلیل داشتن طرح و رنگ بینظیر و خاص این محصول مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی حامی درب نمایندگی محصولات wedoor  در کرج است . این مجموعه تولید کننده انواع درب و چارچوب تک لنگه و دولنگه ، درب ضد سرقت ، درب صددرصد ضد آب ، انواع درب لابی ضد سرقت و …. میباشد. جهت مشاوره و دریافت قیمت و خرید درب و چارچوب پلی وود سفید طرح لوتوس با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس گرفته تا همکاران ما شما  را در این زمینه راهنمایی کنند.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *