درب مدرن چه ویژگی هایی دارند؟

درب مدرن را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی دانست که به زیبایی خانه و یا ویلای خود اهمیت ویژه ای قائل هستند. منظور از درب مدرن دربی است که علاوه بر زیبایی و رفع خواسته های شما با تکنولوژی و فناوری به روز ساخته شده باشند. این نوع درب ها قابلیت نصب ساده داشته و می توانید با حامی درب در کمترین زمان ممکن آن را نصب نماییدحامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

 

کیفیت درب

یکی از مهمترین موارد قابل توجه در این نوع درب ها را می توان کیفیت دانست که در این باره می توان گفت: در میان فلز هایی که به هم جوش خورده اند و در میان لولای درب ها هیچگونه درزی مشاهده نمی شود و تمامی درب های آن به سادگی باز و بسته می شوند.

کدام جنس درب داخلی ساختمان بهتر است؟

امنیت درب

در ساخت درب مدرن به تمامی موارد امنیتی توجه شده و در عین سادگی، بسیار مقاوم خواهد بود.این نوع درب ها قابل استفاده در انواع کاربرد ها هستند و می توانید از آنها به عنوان درب خانه، ویلا و یا باغ استفاده نمایید. با این تفاوت که درب انتخابی شما باید با سایر بخش های خانه همخوانی داشته باشد تا بتوانید بیشترین زیبایی را به خانه خود ببخشید.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-البرز-ویژگی-جنس-قیمت درب-ساختمان-خدمات پس از فروش

جنس درب مدرن

جنس را می توان یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار برای ساخت دانست که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

در رابطه با جنس درب مدرن می توان گفت: این درب را می توانید در انواع جنس های مختلف مشاهده نمایید که هر یک از آنها نیز ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت.

۱-چوبی

درب های مدرنی که از چوب ساخته می شوند معمولا به عنوان درب ورود به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و یا در ویلا ها به عنوان ورودی خود ویلا تعبیه می شود.

برخی از مدل های این درب ها، تلفیقی از چوب و فلز هستند که  از آهن و چوب ساخته شده اند و معمولا زیبایی منحصر به فردی نیز خواهند داشت.

۲-چوب و فلز

یکی از بهترین انواع درب مدرن را می توان همین مدلی دانست که چوب و فلز در ساخت درب مشارکت دارند. برخی دیگر از درب های جدید نیز کاملا از فلز فرفورژه ساخته شده اند و این گونه درب ها نیز انتخاب نامناسبی نخواهد بود.

تنها عیب آنها را می توان بالا بودن وزن دانست و از نظر قیمت هیچگونه مشکلی برای خرید هر نوع درب مدرن نخواهید داشت.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست-البرز-ویژگی-جنس-قیمت درب-ساختمان-خدمات پس از فروش

 

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب و چارچوب پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب  تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *