درب های پلی وود شیشه خور

 همانطور که از نام این محصول مشخص است؛ درب اتاقی شیشه خور یک نوع درب داخلی است که روی بدنه آن، پنجره‌های کوچکی وجود دارد که با شیشه‌های نما یا غیر نما پوشانده شده‌اند.ظاهر این محصولات به خاطر وجود همین قاب‌های شیشه‌ای بسیار متفاوت از درب‌های کلاسیک است و افراد خاصی طرفدار آن می‌باشند و یکی از زیباترین محصولات شرکت حامی درب بشمار می رود و ما در این صفحه به معرفی ویژگی‌های آن پرداخته‌ایمصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

 شیشه های درب پلی وود

درب اتاقی شیشه خور بر خلاف نامش، نه تنها برای فضای داخلی ساختمان کاربرد دارد؛ بلکه به عنوان درب اصلی در فضاهایی مانند واحدهای تجاری و فروشگاه‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. شاید به دلیل استفاده از شیشه در بدنه این درب و ذهنیتی که از شکنندگی آن دارید؛ تصور کنید که این محصول زیاد برای چنین فضاهایی مناسب نباشد. اما نگران نباشید. چرا که شیشه‌های به کار رفته در تولید این محصولات ویژگی‌هایی خاصی دارند که یکی از آنها، ضد ضربه بودن و نشکن بودن آنهاست. در این درب‌ها از شیشه‌هایی مانند سکوریت، شیشه سند بلاست و… استفاده می‌شود.

ویژگی درب اتاقی شیشه خور

اگر چه این نوع درب به عنوان یکی از درب‌های جدید در بازار ایران شناخته می‌شود؛ اما از گذشته، در اروپا و سایر نقاط جهان از درب اتاقی شیشه خور به وفور استفاده می‌شد. این درب یک ویژگی خاص نسبت به درب‌‎های داخلی معمولی دارد و آن هم ظاهر متفاوت آن است. در واقع این محصول یک ابزار جداکننده نیست. بلکه وسیله‌ای برای دیزاین و طراحی داخلی ساختمان می‌باشد.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-شیشه ای-صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های  درب های شیشه خور شرکت حامی درب ، قابلیت سفارشی‌سازی آن با رنگ، طرح و ابعاد مورد نظر مشتریان است. بنابراین اگر برای لابی یا فضاهای عمومی‌تر ساختمان خود قصد سفارش دربی شیک و مقاوم دارید؛ حتما این محصول را انتخاب کنید.

در شرکت  حامی درب، استفاده از این فرآورده‌های چوبی در بدنه محصول، موجب استقامت بیشتر آن خواهد شد. استحکام این درب‌ها تا جایی است که علاوه بر استفاده به عنوان درب داخلی می‌توان از آنها به عنوان درب لابی و حتی درب ورودی ساختمان‌های تجاری نیز استفاده کرد. برای رنگ‌آمیز این درب‌ها از انواع تن رنگی قهوه‌ای، نسکافه‌ای، ماهگونی و… رنگ‌های پلی اورتان استفاده می‌شود.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-شیشه ای-صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای درب‌های اتاقی شیشه خور مطرح کرد عبارتند از:

  • امکان سفارشی‌سازی طرح، رنگ و ابعاد درب
  • استفاده از متریال خام بادوام و مستحکم در ساخت بدنه و ساختار داخلی محصول
  • امکان تولید این محصولات با چوب طبیعی
  • قابلیت نصب انواع یراق‌آلات مانند دستگیره و قفل‌های چند زبانه
  • امکان نصب آنها روی انواع چهارچوب از چهارچوب‌های فلزی گرفته تا چهارچوب‌های یو‌پی‌وی‌سی و پی‌وی‌سی

محصولات

عوامل موثر در قیمت درب داخلی شیشه خور

طرح بدنه : یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی این قیمت، طرح بدنه درب است. بنابراین هر چقدر طرح منتخب شما پیچیده‌تر و دارای ظرافت بیشتری باشد؛ نیازمند کار بیشتر نیروی متخصص است و به همین دلیل قیمت تمام شده و قیمت فروش آن نیز بیشتر می‌شود.

جنس بدنه: عامل اثرگذار دیگر روی قیمت محصول، جنس بدنه درب است. از آنجایی که این محصولات به صورت عمده تولید می‌شوند؛ قیمت ثابتی دارند. اما اگر قرار باشد درب سفارشی شما با متریال دیگری مانند چوب طبیعی تولید شود؛ به دلیل گران بودن این ماده، قیمت نهایی درب نیز افزایش پیدا می‌کند.

ابعاد درب: موضوع بعدی که در قیمت‌گذاری روی این محصول اثر می‌گذارد؛ ابعاد مورد استفاده در ساخت آن است. معمولا درب‌های آماده بازار دارای ابعاد استانداردی هستند که چهارچوب‌ها بر اساس آن ساخته می‌شوند. اما اگر ساختمان شما قدیمی است و چهارچوب‌های داخلی آن از این استانداردها پیروی نمی‌کنند؛ لاجرم باید محصولی با ابعاد متفاوت سفارش دهید.

چطور یک درب داخلی شیشه خور مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک درب اتاقی شیشه خور مناسب و استاندارد، توصیه می‌کنیم که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • حتما از یک تولیدکننده و فروشنده معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید
  • قبل از خرید و بعد از انتخاب محصول، از چند مرکز معتبر استعلام قیمت بگیرید
  • دربی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و خواسته‌های شما باشد. توجه به تناسب ابعاد درب با ابعاد چهارچوب و تناسب رنگ محصول با رنگ غالب در دکوراسیون داخلی ساختمان از جمله معیارهایی هستند که باید در این انتخاب لحاظ شوند
  • به ساختار درب دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که از نظر بدنه مستحکم و قوی به نظر می‌رسد
  • به جنس شیشه به کار رفته در تولید و یراق‌آلات آن توجه کنید. شیشه‌هایی که در تولید این محصولات به کار گرفته می‌شوند باید استاندارد باشند و یراق‌آلات‌شان نیز باید از بهترین برند و دارای ضمانت‌نامه معتبر باشد

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-شیشه ای-صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

حامی ‌درب

فروشگاه حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *