چهارچوب درب

چهارچوب درب اتاق انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها بسته به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی، انتخاب و نصب می شوند. اما انواع چهارچوب های درب اتاق در بازار ایران، شامل چهارچوب های فلزی، چوبی، PVC و UPVC هستند که هر کدام کاربردها و ویژگی های خاص خود را دارندصنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

 سال ها پیش تنها به استحکام چهارچوب ها اهمیت داده می شد و زیبایی و ویژگی های دیگر، در درجه دوم قرار داشتند. اما در سال های اخیر، علاوه بر افزایش ایمنی استحکام این درب ها، از زیبایی و تکنولوژی های جدید نیز در ساخت چهارچوب درب اتاق استفاده می شود.معرفی کامل چهارچوب پلی وود و درب اتاق و راهنمای خرید آن

ما در این مقاله، به  یکی از انواع چهارچوب های درب اتاق از جمله PVC و UPVC می پردازیم و ویژگی ها و معایب آن را بررسی کرده تا با آنها آشنا شوید و در هنگام خرید، انتخاب بهتری داشته باشید.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-PVC – UPVC -صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

چهارچوب درب pvc

چهار چوب های PVC، از جدید ترین انواع چهار چوب درب اتاق هستند که ویژگی های منحصر به فردی دارند. این چهارچوب ها، در پروژه های جدید ساختمانی، هم برای سرویس بهداشتی و هم برای درب های اتاق مورد استفاده قرار می گیرند. 

در ساخت چهارچوب های PVC، از مواد پلیمری استفاده می شود که کاملا ضد آب هستند و در برابر حشرات موذی مقاومت خوبی دارند. چهارچوب پی وی سی درب اتاق، چهارچوب PVC درب سرویس بهداشتی، چهارچوب PVC با روکوب PVC از انواع چهارچوب های PVC هستند.

ویژگی ها و معایب چهارچوب PVC

چهارچوب های PVC، از انواع دیگر چهارچوب درب اتاق هستند و شامل ویژگی هایی مانند

  • ضد آب بودن
  • رنگ پذیری
  • نصب آسان و بدون نیاز به تخریب
  • طراحی زیبا و وزن پایین

می شوند. اما با تمام این ویژگی ها، این چهارچوب ها، مقاومت پایین تری نسبت به چهارچوب های چوبی دارند اما دارای قیمت بالایی هستند.

چهار چوب UPVC

این نوع از چهار چوب درب اتاق، از جنس آلومینیوم است و جدیدترین نوع چهار چوب به شمار می آید. از چهارچوب UPVC می توان برای چهار چوب درب اتاق و سرویس بهداشتی استفاده کرد. این نوع از چهار چوب ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث شده اند سازندگان به این نوع از چهارچوب ها بیش از پیش علاقه مند شوند. چهارچوب UPVC درب اتاق و چهارچوب UPVC درب سرویس بهداشتی از انواع این چهارچوب ها محسوب می شوند. 

ویژگی ها و معایب چهارچوب UPVC

  • طراحی زیبا
  • ضد آب بودن
  • نصب آسان و بدون نیاز به تخریب
  • وزن پایین

این چهارچوب ها، باعث شده اند تا این محصولات بسیار پر طرفدار باشند. اما این چهارچوب ها، مقاومت پایین تری نسبت به چهارچوب های چوبی دارند و قیمت آنها نیز بالاتر است.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-PVC – UPVC -صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت- انواع -درب پلی وود-PVC – UPVC -صنعت-البرز-دکوراسیون-ساختمان-خدمات پس از فروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *