درب پلی وود بیمارستانی

بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی به دلیل حساسیت های خاص خود می بایست از متریالی در ساخت استفاده کنند که دارای استانداردهای ویژه ای باشد که درب های داخلی نیز شامل این استانداردها باید باشد صنعت درب سازی حامی درب،تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

این نوع درب ها ( چوب پلاست) به دلیل مقاومت بالا و خاصیت ذاتی آنتی باکتریال بودن ، در فضای شلوغ و پر ازدحام بیمارستانها که احتمال برخورد ویلچر، برانکارد، تخت های بیمارستانی در آن بالاست ، پیشنهاد معقولی به نظر می رسد .

همچنین با استفاده از این درب در بیمارستان ، به راحتی می توان در فواصل مشخص از شستشوی بدون ترس از صدمه دیدن محصول یا تکه تکه شدن ، استفاده نمود.

درب و چارچوب پلی وود به دلایل ذیل بهترین انتخاب جهت فضای بیمارستانی می باشند:

  1. ۱۰۰% ضدآب (ذاتا ضدآب) بودن درب
  2. قابلیت شستشو و ضدعفونی بدون ترس از صدمه دیدن درب
  3. آنتی باکتریال به علت عدم لانه گزینی میکروب و باکتری روی سطح درب ها به دلیل عدم وجود رطوبت چوب و یکپارچگی سطح تولید
  4. خود اطفاء بودن و خاصیت خود خاموش شوندگی (Flame Retardant) 
  5. درب پلی وود به علت داشتن لایه مشبک و یک پارچه، عایق صدا نیز هستند.
  6. استحکام ساختاری بسیار بالا در برخورد تخت و تجهیزات بیمارستانی و سایر اتفاقات روزمره بیمارستانی بدلیل مواد  PVC و رزین بکار رفته در تولید آن
  7. قابلیت نصب بسیار عالی متعلقات درب های بیمارستانی شامل: استیل ضربه گیر، گریل(هواکش) برای گردش هوا ، قاب شیشه خور ، لولا های بادبزنی و ….
  8. نصب استیل ضربه گیر و پاخور روی درب های پلی وود برند سی در بدون استفاده از پیچ و پرچ بوده و به صورت هم باد روی درب کاشت می شود و خود عاملیست برای عدم تجمع میکروب و باکتری
  9. وزن بسیار مناسب درب نسبت به سایر درب های مورد استفاده در بیمارستان ها ( با توجه به حفظ و ارتقای کیفیت )
  10. تنوع رنگ و روکش متناسب با تمام فضاهای موجود و کاربردی بیمارستانی ( اتاق عمل، بستری، اتاق کودک، ایزوله و سایر بخش ها )

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت-درب بیمارستانی -صنعت-البرز-درب صنعتی-ساختمانی-خدمات پس از فروش

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

حامی درب-جنس درب-خرید-قیمت-درب بیمارستانی -صنعت-البرز-درب صنعتی-ساختمانی-خدمات پس از فروش

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *