پلی وود روکش دار سوزا

همانطور که میدانید ورق های چوب پلی وود یا پلای وود بسیار شبیه تخته های چوب چندلایی میباشند. آنها لایه لایه اند اما با این تفاوت که در ساخت ورق های چوب پلای وود از مواد شیمیایی نیز استفاده میشود و نوع روکش دار آنها با نام ضد آب نیز شناخته میشود. پلی وود روکش دارسوزا نیز یکی از انواع ورق های چوب چتدلایی است که به علت ویژگی های منحصر به فردی که درارد در صنعت بسیار قابل توجه است.حامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست در استان البرز،جهت مشخصات و قیمت درب ساختمان همچنین خدمات پس از فروش با ما درتماس باشید.

 به طور کلی قیمت ورق های چوب پلای وود نسبت به ورق های چوب طبیعی ارزان تر است. هرچند پلای وود ها مقاومت بالاتری دارند اما به علت مواد اولیه ارزان تر، قیمت کمتری نیز دارد.. برای آشنایی بیشتر با انواع پلی وود، خرید درب پلی وود و چوب پلاست با ما در حامی درب همراه باشید

ورق چوب پلی وود روکش دار سوزا

ورق های پلای وود سوزا روکش دار به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند در بازار های جهانی بسیار محبوب اند. این نوع تخته چوب چندلایی در دو نوع تولید و عرضه میشود. پلای وود روکش دار فیلم فیس و Deck350 دو نوع از ورق چندلایی سوزا میباشند. از ویژگی های برجسته هردو نوع این تخته چندلایی میتوان موارد زیر را نام برد:

  • استحکام و دوام بالا در برابر سایش و لغزش،
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • قابل ارائه در اندازه ها و ضخامت های مختلف
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر تغییر دما

پلای وود روکش دار فیلم فیس

ورق های چوب پلای وود روکش دار فیلم فیس دارای روکش رزین میباشند و مقاومت بسیار بالایی در مقابل تغییرات جوی، رطوبت و … دارند. مواد اولیه این ورق‌های پلی وود ضد آب توسط چسب فنول آب بند به یکدیگر متصل میشوند. لبه های این ورق‌های پلی وود روکش‌دار نیز توسط ماده ای اکریلیکی آب بندی میشوند. به این طریق این ورق ها کاملا در مقابل نفوذ آب مقاوم میشوند.

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست-پلی وود روکش دارسوزا-البرز-ویژگی-جنس-قیمت درب-ساختمان-خدمات پس از فروش

کاربرد

بیشترین کاربرد پلی وود های روکش دار در صنعت ساختمان سازی برای دکوراسیون داخلی و خارجی میباشد. ابعاد و ضخامت تخته های چوبی چندلایی نیز با توجه به کاربرد آن متفاوت خواهد بود اما به طور کلی ابعاد آن از ۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰ متفاوت است و ضخامتشان نیز بین ۶ میلی متر تا ۴۰ میلیمتر با توجه به تعداد لایه ها متفاوت خواهد بود.

سطح ورق های چوب پلای وود روکش دار سوزا فیلم فیس به دو صورت دو رو صیقلی و یک رو صیقلی و یک رو مش تولید میشود.

ورق پلی وود سوزا روکش دار  Deck350

پلای وود Deck350 دارای  سطح شبکه بندی شده است که برای قرار دادن میلگرد ها در اندازه های یکسان و متقارن بدون نیاز به اندازه گیری استفاده میشود. داشتن طرح شبکه ای باعث میشود برش چوب به طور قابل توجهی آسان شود و نیاز به علامت گذاری روی سطح آن از بین میرود.

ورق های چوب پلای وود Deck350 به اندازه فیلم فیس ضد آب نیست اما لبه های آن مثل نوع مقاوم تر، با رنگ اکرلیک ضد نفوذ آب شده است. این ورق به علت شیار هایی که در سطح خود دارد در ضخامت های خیلی نازک قابل تولید نیست.

 

حامی درب تولید کننده و فروشنده انواع درب-پلی وود (WPC)-polywood-چوب پلاست-پلی وود روکش دارسوزا-البرز-ویژگی-جنس-قیمت درب-ساختمان-خدمات پس از فروش

نازکترین ورق پلی وود روکش دار ضد آب Deck350 18 میلیمتر است و ضخیم تریم نوع آنها ۲۱ میلیمتر ضخامت دارد. ابعاد آن نیز نسبت به نوع قبلی محدود تر است و فقط در اندازه های ۱۲۲۰*۲۴۴۰*۱۲۲۰ و  ۱۲۵۰*۲۵۰۰*۱۲۵۰ ساخته میشود.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *