درب‌های ضد سرقت امنیت خانه را در مقابل سرقت به وجود می‌آورند. ایمنی و امنیت این درب‌ها به طور قطعی نمی‌باشد ولی برتری‌های زیادی از جمله مقاومت بالا در مقایسه با درب های معمولی دارند. برای جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره درب ضد سرقت ، انواع درب ضد سرقت از نظرجنس، معایب و مزایای این درب‌ها با ما همراه باشید. برای آشنایی بیشتر با درب ضد حریق و انواع آن، خرید درب با جنس پلی وود و چوب پلاست با ما در حامی درب همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

 با توجه به نامی که این محصولات دارند، به درب‌هایی می‌گویند که با توجه به مقاومت و ساختاری که دارند، موجب عدم ورود سارقین  و هم چنین در برابر هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم کردن، قابل اطمینان هستند ؛ در برابر برش، فشار، اهرم  و دستکاری قفل مقاومت بسیار بالایی دارند  و امنیت بسیار بالایی نسبت به درب‌های معمولی نرده دار حفاظتی دارند.

این محصول  با در نظر گرفتن کلیت ساختار، قفل، لولا و جنس با درب‌های معمولی تفاوت بسیاری دارد. قفل‌ درب‌های ضد سرقت بسیار تقویت شده بوده و در صورت قفل شدن، دیگر باز نخواهند شد. درب ضد سرقت ویژگی های دیگری جمله آتش پاد بودن، عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا را دارد.

انواع درب ضد سرقت از نظرجنس :

درب‌های ضد سرقت دارای انواع  گوناگونی از جمله درب فلزی، درب چوبی، درب استیل می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با انواع درب‌های ضد سرقت از نظر جنس آن با حامی درب همراه باشید.

۱- درب فلزی :

این درب دارای چهار چوبی از جنس فولاد گرم می‌باشد و روکش این محصولات از ورق فولاد گرم با ضخامت‌های گوناگون است. درب ضد سرقت MDF لایه میانی با جنس Honeycomb به منظور عایق صدا است. روکش درب نیز  با رویه رنگ کوره ای یا طرح چوب ساخته می‌شود.

۲-  درب چوبی:

به طور معمول نمای کلی  این درب  از جنس P.V.C ،M.D.F وH.D.F می‌باشد که کاربرد آن معمولا در ساخت درب‌های بیرونی می‌باشد و لایه میانی با جنس Honeycomb برای عایق صدا می‌باشد. این محصول دارای طرح‌های متعددی از نوع برجسته و مسطح هستند.

۳- درب استیل:

درب ضد سرقت استیل، چهارچوبی از جنس استیل ضد زنگ دارد. روکش درب از ورقه‌های تمام استیل ضد زنگ یا شیشه دو جداره ساخته می‌شود.

مزایای درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت دارای امنیت بالایی بوده و هم چنین مطابق  استانداردهای محیطی از جمله عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و تولید می‌شود.
  • این درب‌ها در مقابل برش ها و فشار وارد شده بر سطح و گوشه‌های درب، در زمان ورود سارقین و متجاوزین مستحکم بوده و موجب عدم آسیب دیدن و تخریب آن می‌شود.
  • ۳-از نظر ظاهری دارای طرح‌های بسیار جذاب می‌باشد که مزایا آن به غیر از صرفه جویی در هزینه نهایی ساخت ساختمان، زیبایی بسیاری به واحدهای مسکونی می‌بخشد.
  • درب‌های ضد سرقت در مقابل وقوع حوادث پیش بینی نشده از جمله زلزله، ریزش ساختمان و آتش سوزی از مقاومت بالایی نسبت به درب‌های معمولی از خود بروز می‌دهند.

معایب درب ضد سرقت

اصلی ترین معایب این مورد است که هنگام بروز آتش سوزی، امکان قفل شدن این درب‌ها وجود داردو دلیل آن این است که متریال و آلیاژغیر استانداردی در ساخت بعضی از این محصول به کار می‌رود  که همین موضوع موجب عدم دسترسی آتش نشانان به داخل خانه در حال حریق یا خروج افراد از محل آتش سوزی می‌شود.

در آخر در جهت خرید و سفارش درب‌های ضد سرقت از استاندارد بودن قفل‌ها و مواد به کار رفته دراین محصولات و مقاومتشان در برابردمای بالا اطمینان کامل را به دست آورید.

در مقالات بعدی همراه حامی درب به جنس و مشخصات درب ضد حریق می‌پردازیم.

حامی‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست و پلی وود و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با حامی درب تماس باشید.

اینستاگرام حامی درب 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *