درب آهنی یکی از مدل‌های پر مصرف درب بین خریداران می‌باشد. برای خرید این مدل از درب‌ها باید به یک سری نکات توجه کرد. در ادامه درب آهنی و نکاتی برای خرید درب آهنی حیاط را بررسی می‌کنیم. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای ، ضد سرقت و پلی وود به فروشگاه حامی درب در کرج مراجعه کنید. با حامی درب همراه باشید.

درب آهنی

این نوع درب‌ها می‌بیست دارای چارچوب بسیار محکمی باشند تا بتوانند وزن بدنه درب اصلی را تحمل کنند. یکی دیگر از نکات که حتما باید به آن توجه کرد زیبایی درب می‌باشد به این دلیل که زیبایی درب قطعا سب زیبایی ساختمان و یا بنای مورد نظر شما می‌شود یک مدل از درب‌های آهنی درب‌های فرفورژه‌ای می‌باشند. زیبایی و مجلل بودن درب ورودی می‌تواند تاثیر شایعانی در زیبا شدن ساختمان و یا ساختار بنای مورد نظر داشته باشد.

با توجه به مدل طراحی و دیزان سازه باید در انتخاب و طرح درب توجه داشته باشید و بررسی کنید که می‌خواهید از چه دربی با چه طرحی استفاده کنید. به عنوان مثال در سازه‌هایی که دارای نمایی با طرح‌های پیچیده هستند اکثر مواقع از درب‌هایی با ظاهری ساده استفاده می‌کنند. درب‌های آهنی و یا فرفوژه در عین زیبایی که دارند. امنثیت خانه شمما را چندین برابر افزایش می‌دهند به دلیل استحکام بالایی که دارند. در طی سال‌های اخیر در ایران نیز برای زیبا کردن درب‌ها از گلنرده و یا فرفوژه استفاده می‌کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید قطعات چدنی خیلی از درب‌های آهنی با طرح‌های گوناگون و زیبا طی یک پروسه بلند مدت به همراه دقت بالا تولید می‌شوند.

راهنمای خرید درب حیاط

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم درب یکی از مهم‌ترین عناصر در یک سازه و بنا به شمار می‌آید. در تهیه و خرید درب پیش ساخته آهنی اکثر مردم طبق چیزی که مرسوم می‌باش به آهنگرای مراجعه می‌کنند و آهنگران طبق خواسته شخص درب را تولید می‌کنند.

بسیاری از مردم نیز ترجیح می‌دهند در راستای ساخت و ساز انتخاب و طرح، درب خود را بر عهده معمار بگذارند. معمار نیز احتمال دارد با آهنگران همکاری کند و یا به شرکت‌های متخصص برای طراحی درب مراجعه کند.

نکاتی برای انتخاب درب آهنی مناسب

در ادامه نکاتی را برای انتخاب درب آهنی که باد به ا« توجه کنید براس شما شرح می‌دهیم.

مدل درب پیش ساخته آهنی

در انتخاب نوع و مدل درب مناسب برای ساختمان و بنای خود به اولین چیزی که در ابتدا می‌بایست توجه کنید امنیت درب می‌باشد و پس از آن به اینکه درب با نمای ساختمان شما هماهنگی دارد و یا نه.

طول و عرض استاندارد درب

اگر درب پارکینگ و ورود حیاط شما یکی می‌باشد به این نکته را در نظر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که ابعاد درب فرفورژه ویلایی متفاوت باشد بنابراین در هنگام انتخاب و تهیه به طول و عرض درب مورد نظر خود توجه بسیار توجه کنید البته ابعاد این درب‌ها اصولا ۶ متر برای حیاط ها و پارکینگ‌های بزرگ و برای حیاط های کوچک ۳ متر است.

رنگ درب

درهنگام رنگ کردن درب حیاط آهنی و یا فرفورژه‌ای باید توجه کرد که رنگ انتخاب شده با رنگ ساختمان هماهنگی داشته باشد. نکته حائز اهمیت دیگر که باید به آن توجه کرد این می‌باشد که اصولا بیشتر از ۲ رنگ در رنگ کردن درب فرفورژه‌ای یا درب آهنی نمی‌توان استفاده کرد به این دلیل که ممکن است باعث کاهش زیبایی درب شود و کاملا نمای بنا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حامی درب

فروشگاه حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای در کرج با حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *