درب ضد سرقت در کرج

حتماً در هنگام مراجعه به فروشگاه ها برای خرید درب ضد سرقت با برندهای مختلف مواجه شدید. درب های ترک در این سالها به دلیل افزایش قیمت ارز، دیگر خرید درب ترک صرفه اقتصادی ندارد. از این رو اکثر خریداران تمایل به خرید درب های ایرانی دارند.اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت خوب در کرج هستید حامی درب یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه حامی درب با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان می باشد .

حامی درب یکی از مجموعه های فعال در حوزه فروش درب های ضد سرقت و انواع درب های دیگر در کرج است. این شرکت دارای مدلهای بسیار متنوع است به گونه ای که افراد با سلایق مختلف و بودجه های متفاوت قادر خواهند بود، محصول دلخواه خود را خریداری نمایند.

تفاوت های اصلی  درب‌های ضد سرقت با درب‌های معمولی

  1. ساختار کلی درب شامل یک‌لایه ورق فلزی و یک اسکلت فلزی می‌باشد.
  2. قفل‌های درب ضد سرقت به‌آسانی باز نمی‌شود.
  3. به علت زیاد بودن زبانه‌های قفل در چهار جهت، بازکردن این قفل‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  4. لولاهای درب ضدسرقت غیرقابل‌رؤیت می‌باشد و شکستن و نفوذ به این درب‌ها غیرممکن می‌باشد.
  5. نصب روزت های فولادی به جای روزت معمولی که امنیت را چندین برابر میکند.
  6. نصب انواع قفل های آژیر دار و حرفه ای بر روی درب های ضدسرقت.

قیمت درب ضد سرقت در کرج

درب های امنیتی ترکیبی از چوب و فلز هستند، بنابراین قیمت درب در هر یک از شرکت های مختلف را می توان با این دو عامل تعیین کرد.ضخامت و جنس چهارچوب، لولای درب ضد سرقت، جنس لایه های درب ضد سرقت، ابزار یراق، نحوه ی درست نصب درب ضد سرقت توسط تکنسین مجرب و لایه ی فولادی بین لایه های درب ضد سرقت اهمیت بالایی دارند.

به عنوان مثال اگر یک شرکت ایرانی درب ضد سرقت با ساختار فریم ۱ به ۱ ورق و بتونه، محصول خود را تولید کند قطعا قیمت این درب نسبت به ورق فریم ۲ میلی متری متفاوت خواهد بود. به همین دلیل می توان گفت مبنای محاسبه تمامی قیمت ها در بازار درب به نوع و کیفیت متریال در سازه داخلی و تا حدی به متریال خارجی و نمای نهایی بستگی دارد.

سایر مواردی  که در قیمت درب ضد سرقت می تواند حائز اهمیت باشد شامل صفحه پایه، مواد به کار رفته در بدنه پایه درب، نوع قفل، مواد به کار رفته در دماغه درب می باشد.

ویژگی های درب های ضد سرقت حامی درب:

این ویژگی ها شامل: ضخامت قاب ۱میلی متری و ۲ میلی متری، حفاظ محل قفل با ورق آهنی ، قفل های با کیفیت ترک و ایرانی، فوم پلی اورتان تزریقی ، دماغه آلومینیومی،  چارچوب در و لولا به ضخامت ۲ میلی متر، ورق کامل در یک ضخامت و چسب به پوسته داخلی درب میباشد.

در ساختار داخلی همه درب ها تولیدی از یک یا دو ورق فولادی تقویت شده برای استحکام بیشتر در برابر انواع فشار استفاده شده است.دارای نقاط اتصال متعدد بین چهارچوب و لنگه ها بوده که این ویژگی باعث تحمل فشار بالا در کلیه درب می شود.

فروشگاه اینترنتی حامی درب

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب:

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *