درب های هم تراز، درب هایی صیقل داده شده هستند که از تخته سه لایه یا تخته های فیبری با ضخامت متوسط که توسط لایه ای از چوب پوشیده شده اند و نسبتا وزن کمی دارند، تشکیل شده اند و در ساختمان بکار می روند. مرکز تو خالی این گونه درب ها توسط لایه های نازک مقوا پر شده است.حامی درب تولید کننده انواع درب پلی وود،چوب پلاست با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت،جهت مشاوره و مشخصات انواع درب ساختمان تماس بگیرید.

موارد مصرف درب های هم تراز

این گونه درب ها معمولا به عنوان درب های داخلی منازل به کار می روند اما با کمی تنوع می توان از آن ها به عنوان درب های خارجی نیز استفاده نمود. برای ساخت چهارچوب این درب ها از چوب، فلز و … که توانایی تحمل وزن آن را داشته باشد استفاده می کنند. در نصب درب های هم تراز معمولا در یک طرف لولا زده می شود و درب تنها از یک طرف باز و بسته میگردند.

امروزه از این درب ها به دلایلی مانند صرفه اقتصادی، ظاهر مناسب، استحکام و دوام بالا در منازل استفاده می شود و معمولا به طور متداول در فروشگاه ها موجود هستند.

اگر این درب ها برای سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گیرند باید به وسیله یک ورقه آلومینیومی پوشانده شوند تا از ورود آب به داخل آنها جلوگیری به عمل آید. در ساخت چهارچوب این گونه درب و پنجره ها می توان از روش های سنتی بهره گرفت.

راهنمای خرید درب داخلی ساختمان

قیمت،مشاوره و مشخصات انواع درب ساختمان

حامی درب

تولید کننده و فروشنده انواع درب با ۲۵ سال ضمانت نامه معتبر، درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود.

یکی از شاخص‌ترین مزیت‌های این محصول نصب و اجرای درب و چارچوب همزمان و ایجاد زیبایی و هماهنگی طرح و رنگ درب، چارچوب و قرنیز است تولیدات بر اساس اندازه‌های استاندارد و سفارش عرضه می‌گردد. لنگه درب‌های تولیدی برای هر دو منظور چارچوب فلزی و WPC با روکش PVC ارائه می‌گردد.

برای خرید انواع درب پلی وود و چوب پلاست با حامی درب تماس بگیرید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *