به هنگام برنامه ریزی برای طراحی ویلا، انتخاب درب ورودیآن مهم ترین نکته میباشد.  زمانی که به ساختن ویلای آینده خود فکر می‌کنیم و یا در حال بازسازی ویلا هستیمابتدایی ترین نکته ای که به ذهنمان می‌رسد، نما و شکل کلی ویلا خواهد بود. در طراحی شهرک‌های ویلایی که موضوع هماهنگ بودن ویلاها از اهمیت زیادی برخوردارند. درب‌های ورودی ویلا بیشتر از هر چیزی باید مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله میخواهیم نمونه‌هایی از درب های ورودی چوبی ویلا را به شما معرفی کنیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع درب لابی چوبی ، ضد سرقت به فروشگاه اینترنتی حامی درب در کرج مراجعه کنید.

طراحی درب داخلی ویلا بهتر است چگونه باشد؟

دربهای داخل ویلا نقش بسیار مهم و اساسی در زیبایی ویلا دارند. دربهای ویلا تنها نقش جدا کننده را در ویلا نداشته بلکه موجب زیبایی ویلا خواهد شد. درب ویلا باید به گونه ای باشد که چشم هر بازدید کننده را به خود خیره می‌کند. درب داخلی و ورودی ویلا نشانگر شخصیت خانه شما می‌باشد. شما میتوانید انواع درب ورودی از جمله درب ورودی ضد سرقتف درب پلی وود و چوب پلاست و درب لوکس و مدرن را از فروشگاه اینترنتی حامی درب با کیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

طراحی درب ورودی ویلا

دربهای ورودی از جمله اولین عناصری هستند که میهمانان شما هنگام مراجعه به خانه شما می‌بینند. ممکن است دربهای ورودی چیزی باشد که اولین تصور خانه شما را ایجاد می‌کند.این دربها ممکن است دارای اشکال، رنگ و جنس گوناگونی باشند. مدل و جنس درب ورودی ویلا با توجه به سبک ویلا و سلیقه شخصی فرد انتخاب میشود.

درب ورودی ویلا | انواع درب ورودی چوبی و درب ضد سرقت در فروشگاه اینترنتی حامی درب

درب ورودی خانه

درب‌های ورودی تکلیف محیط را از نظر کاربرد، اندازه، سبک و مدل روشن کرده و به همین دلیل ورودی اصلی خانه تفاوت زیادی با دیگر درب ها خواهد داشت. اندازه درب ورودی باید با اندازه خانه متناسب باشد و عبور  و مرور از آن به راحتی انجام میشود. ناگفته نماند علاوه بر آن باید لوازم مورد نیاز از جمله اتومبیل بتواند به راحتی از آن عبور کند. با اولین نگاه به مدل درب ورودی ساختمان، رنگ، مواد و مصالح سازنده آن جلب توجه خواهد کرد. موادی که باید علاوه بر فراهم کردن امنیت مورد نیاز، هماهنگی لازم را با نمای خارجی ساختمان دارا باشد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *