درب و چارچوب پلی وود یا پلای وود طرح میلانو (polywood) ورقه‌های چوبی با درصدی پلیمر یا پلاستیک هستند که به صورت موازی با هم پرس می‌شوند. این ورق‌ها لایه‌هایی هستند که در دسته‌ی فیبرهای با چگالی کم مانند ام دی اف و با همان شیوه تولید می‌شوند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت پلی وود از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شود. به دلیل استفاده مجدد از مواد پلاستیکی و بازیافتی ورق‌های پلی وود دوست محیط زیست شناخته می‌شوند. درب پلی وود یکی از محصولاتی است که با این ورق در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. پلی وود علاوه بر مصارف درب‌های داخل ساختمان قابلیت استفاده در تولید درب ورودی لابی را هم دارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت و ضد برش پلی وود با فروشگاه حامی درب تماس بگیرید.

مزایای درب پلی وود طرح میلانو

ورق پلی وود به دلیل لایه لایه بودن و برخورداری از لایه‌هایی از چوب طبیعی مواد پلیمری و چسب، در مقایسه با ام دی اف خام که از ذرات چوب تولید‌ می‌شود، مقاومت بالاتری دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی و انعطاف تخته چندلایی از MDF بیشتر است. ورق پلی وود در واقع نوعی فرآورده‌ی چوبی مهندسی شده است که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و وزن سبک‌تری نسبت MDF خام دارد. درب پلی وود نوعی درب چوبی ضد آب است که بیشتر در شهرهای شمالی ایران و دیگر فضاهای مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • شکل پذیری و انعطاف پذیری خوب (به جهت داشتن ماهیت چوبی)
  • وزن سبک‌تر نسبت به MDF و مقاومت عالی در برابر رطوبت
  • قیمت مناسب‌تر در مقایسه با چوب طبیعی
  • دوست‌دار محیط زیست (استفاده از ضایعات چوب و کاهش قطع درختان)
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه، پوسیدگی و حشرات

درب و چارچوب پلی وود میلانو

این درب بسیار زیبا از جنس پلی وود هست، به دلیل داشتن طرح و رنگ بینظیر و خاص این محصول مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی حامی درب نمایندگی محصولات wedoor  در کرج است . این مجموعه تولید کننده انواع درب و چارچوب پلی وود تک لنگه و دولنگه ، درب ضد سرقت ، درب صددرصد ضد آب ، انواع درب لابی ضد سرقت و …. میباشد. 

پلی وود (WPC)

پلی ووود (WPC) مخفف Wood Polymer است، در واقع همان ترکیب پودر چوب و پلیمر (PVC) است. درب‌ها با بهره گیری از فرآیند پلی‌وود در قالب‌های مخصوص تولید می‌شود. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول شامل ذیل می‌باشد:
  • ضد آب: ماهیت پلی‌ وود ضد آب بوده و در برابر نفوذ رطوبت صد در صد مقاوم می‌باشد.
  • خود اطفاء: در اثر حرارت شعله ور نمی‌گردد.
  • آنتی باکتریال: به دلیل عدم وجود روزنه امکان لانه گزینی میکروب و باکتری در آن وجود ندارد.
  • شستشو: قابل شستشو با مواد شوینده متداول می‌باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه: ساختار یکپارچه و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می‌باشد.
  • عایق صدا: وجود هوا درون ساختار شبکه‌ای پروفیل صدای محیط را تا ۲۶ دسی بل کاهش می‌دهد.
  • وزن کم درب: درب‌های تک دارای وزنی معادل ۳۵ الی ۴۲ کیلوگرم می‌باشد.(آیین نامه ساختمانی ۲۸۰۰ بر سبک سازی ساختمان‎ها در کشورهای زلزله خیز)

خرید و قیمت انواع درب ضد سرقت و ضد برش پلی وود

قیمت دربهای پلی وود تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی می باشد. ولی به صورت کلی مواد اولیه در بسیاری از موارد وارداتی می باشند. و از کشورهایی نظیر روسیه، چین، مالزی، اندونزی، شیلی و … به ایران وارد می گردند. بنابراین قیمتهادر درجه اول تابعی از نرخ ارز و تعرفه های گمرکی مربوطه بوده و در نوسان است.

فروشگاه اینترنتی حامی درب با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش دربهای ضد سرقت یکی از فروشگاه های معتبر در کرج میباشد. این درب پلی وود یکی از محصولات این مجموعه میباشد. جهت دریافت قیمت و خرید درب های پلی وود با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس بگیرید.

اینستاگرام حامی درب 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *