هنگاهی که حرف از درب ها باشد موضوع چهار چوب آن نیز در میان میباشد. این محصولات در گارگاه ها جهت تولید و ساخت درب ها مورد استفاده قرار میگیرند. چهارچوبها با توجه به جنس و شکل  دارای مدلهای متفاوتی میباشند. این مقاله به معرفی انواع چهارچوب درب پلی وود و ویژگیهای آنها میپردازیم. برای خرید چهارچوب درب پلی وود ، درب بادبزنی بیمارستان ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

معرفی ویژگی های چهارچوب درب پلی وود

چهارچوب ها آستانه هر دربی بوده که از دو تیرک عمودی در دو طرف قاب و یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف ساخته میشوند. باید توجه داشت که در مورد جاافتادن درب در چهارچوب موضوع استحکام خود درب و استاندارد بودن آن نیز مطرح می‌شود. چهارچوب درب پلی وود می‌تواند هر شکل و مدل استاندارد یا غیراستانداردی داشته باشد اما نکته مهم جاافتادن درب در آن است، در واقع درب باید در چهارچوب جاافتاده و در آن چفت شود.  اجزای تشکیل دهنده چهار چوب عبارتند از:

  • قاب زبانه
  • لولای درب
  • زوار لاستیکی
  • قاب زبانه
  • بدنه چهارچوب
  • ریل موقت جهت نگهداری ساختار چهارچوب

ویژگی های درب داخلی چهارچوب

در صورتیکه تمایل به زیبا کردن و بازسازی خانه خود دارید به روزرسانی درب های داخلی، خود روشی مناسب برای تغییر دادن فضای منزل شما خواهد بود. از گذشته تا به امروز سبک درب های داخلی در دکوراسیون خیلی مهم تلقی نمی شد، زیرا گزینه های متعددی برای انتخاب وجود نداشت، اما امروزه انواع درب های داخلی و چهارچوب های درب پلی وود در طرح ها و رنگ های گوناگون مطابق با هر سلیقه و دیزاینی در دسترس هستند. مجموعه حامی درب به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت ، ضد حریق،  کمد دیواری و قرنیز  طیف گسترده ای از درب های داخلی را نیز در انواع طرح ها و متریال ارائه می دهد.

انواع درب‌داخلی‌چهارچوب

انواع درب و چهار چوب آن با انواع روکش طبیعی چوب راش ، روکش چوب طبیعی گردو آمریکایی، درب بائوپاسار با رنگ پولیش سفید یا مشکی براق ، رنگ مات سفید ، چوب طبیعی بلوط، چوب بلوط ، روکش طبیعی چوب ملچ ، رنگ مات (طوسی)، رنگ آلبالویی ، انواع روکش پی وی سی، انواع رنگ  با خاصیت ویژه، روکش مصنوعی آلپی گردو یا جناقی و ترکیب با شیشه نیز تولید و به بازار عرضه خواهند شد.

چهارچوب درب پلی وود | خرید درب چوب پلاست ، ضد سرقت و پلی وود در فروشگاه حامی درب

چهارچوب هایِ چوبِ تاج دار

این نوع چهارچوب درب پلی وود دارای بافت طبیعی و گره چوب است. چهارچوب های چوب تاج دار یکی از بهترین گزینه ها جهت دکوراسیون داخلی کلاسیک و رستیک است. در انتهای چهارچوب تاجدار توسط منبت کاری نوعی تاج طراحی ایجاد خواهد شد.

چهارچوب هایِ چوبِ صاف

چهارچوبهای صاف دارای رنگ آمیزی و مواد تشکیل دهنده متفاوتی میباشند. این محصولات در عین سادگی زیبایی خاصی را نیز خواهند داشت. یکی از انواع چارچوب های چوب درب های داخلی، چارچوب چوب صاف است.این نوع درب های داخلی مناسب دیزاین و دکوراسیون مینیمال بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند.

چهارچوب چوب کرو

یکی دیگر از انواع چهارچوب های چوبی چوب کرو است. کرو به چهارچوب هایی گفته میشود که بر روی چهارچوب چوب نوعی قوس به وجود آمده باشد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت پلی وود و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *