درب  ورودی آپارتمان

بعد از ورود به ساختمان و عبور از راه پله ها برای وارد شدن به منزل خود باید از در ورودی آپارتمان داخل شوید. در واقع می توان گفت درب آپارتمان دومین درب ورودی است که در ساختمان ها نصب می شود. امنیت این درب ها نسبت به درب ورودی اصلی بیشتر است و باید برای خرید درب ورودی واحد آپارتمان هزینه بیشتری پرداخت نمایید. در این راستا حامی درب درب های ضد سرقت را  به شما پیشنهاد می کند.

مشخصات درب های ضد سرقت

  • درب ورودی ضد سرقت به گونه ای طراحی و تولید می شوند، که در دو طرف آن از ورق ام دی اف ۸ میل، یک استراکچر محافظ فلزی استفاده می شود، که دارای پروفیل بین ۴ تا ۶ عددی می باشد.
  • بر روی آن یک ورق فلزی با قطر بین ۰.۵ میل یا یک میلی متر قرار داده شده است سپس دور تا دور درب را با کلاف فلزی محکم می کنند. بعد از انجام این محکم کاری دو قفل که هرکدام سه پین محکم فولادی دارد، و علاوه یک چفت بر روی آن قرار داده‌ اند.
  • در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه وجود داشته است، باعث شده است، تا در برابر شرایطی مانند شکستن درب و یا آتش زدن درب مقاومت و استحکام مورد نیاز را داشته باشند.

توصیه می شود برای تهیه و خرید یک درب ورودی ضد سرقت با کیفیت و خوش قیمت، از مدل های شیک و زیبای درب در فروشگاه اینترنتی حامی درب دیدن نمایید .

 درب های ارزان

اصولا درب ضد سرقت ارزان به دو دسته تقسیم می شوند:

درب ضد سرقت ارزان با کیفیت

این نوع درب ها در عین حال که قیمت نسبتاً پایینی دارند اما از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تنها در مسائل ظاهری با درب های معمولی تفاوت دارند.

درب ضد سرقت ارزان بی کیفیت

درب هایی هستند که به هیچ وجه مسائل کیفی لازم را رعایت نمی کنند و محصولاتی بسیار نامناسب در بازار درب های ضد سرقت هستند.

درب های ضد سرقت ترک از سری محصولات باکیفیت بازار هستند. این درب ها در گذشته بسیار محبوب بوده ، اما امروزه با افزایش کیفیت درب های ایرانی و قیمت مناسب تر محصولات ایرانی نسبت به مدلهای ترک، فروش این محصولات کاهش یافته است. در کل  درب ضد سرقت ایرانی نسبت به درب های چینی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و نسبت به دربهای ترک هم دارای قیمت ارزانتری است.

قیمت درب ضد سرقت

درب های امنیتی ترکیبی از چوب و فلز هستند، بنابراین قیمت درب در هر یک از شرکت های مختلف را می توان با این دو عامل تعیین کرد.ضخامت و جنس چهارچوب، لولای درب ضد سرقت، جنس لایه های درب ضد سرقت، ابزار یراق، نحوه ی درست نصب درب ضد سرقت توسط تکنسین مجرب و لایه ی فولادی بین لایه های درب ضد سرقت اهمیت بالایی دارند.

به عنوان مثال اگر یک شرکت ایرانی درب ضد سرقت با ساختار فریم ۱ به ۱ ورق و بتونه، محصول خود را تولید کند قطعا قیمت این درب نسبت به ورق فریم ۲ میلی متری متفاوت خواهد بود. به همین دلیل می توان گفت مبنای محاسبه تمامی قیمت ها در بازار درب به نوع و کیفیت متریال در سازه داخلی و تا حدی به متریال خارجی و نمای نهایی بستگی دارد.

همچنین روکش درب ضد سرقت هم در تعیین قیمت اهمیت دارد. روکش درب های ارزان قیمت به طور معمول MDF با روکش PVC است که ممکن است طرح روی آن ها CNC هم خورده باشد.

روکش درب های گران قیمت معمولا چوب است و بسته این که چوب مورد استفاده در آنها از چه درخت و محصول چه کشوری باشد قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال چوب راش روسی با چوب گردوی ایرانی متفاوت است و ….

درب ورودی ضد سرقت حامی درب

برای خرید همه چیز مخصوصا درب های ساختمانی باید به بورس در ضد سرقت در شهر های مختلف مراجعه کنید تا بتوانید انواع جدید ترین و بهترین مدلهای در ضد سرقت با طرح و رنگ های مختلف را مشاهده کنید و سپس خریداری کنید.این کار با ابزار اینترنت و مراجعه فه فروشگاههای اینترنتی برای شما آسان تر شده است.

اگر هر زمانی تصمیم به خرید درب ضد سرقت گرفتید به فروشگاه اینترنتی حامی درب مراجعه کنید . حامی درب  یک شرکت تولیدی است که سال هاست با تاکید بر تولید درب های با کیفیت و قیمت منصفانه و ارزان در سطح  کشور فعالیت دارد.

شما از طریق سایت ما می توانید با انواع درب های ضد سرقت در طرح ها و رنگ های مختلف جدید و قدیم نیز آشنا شوید  و حتی خرید اینترنتی درب ضد سرقت مورد نظر خود را به سادگی انجام دهید.تولید سفارشی درب با توجه به سلیقه مشتری امکان پذیر است.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی، پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.سایر راههای ارتباطی ما:

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *