درب های شیشه ای اغلب پرکاربردترین ویژگی معماری در بازسازی و ساختمان های جدید هستند. درهای شیشه ای علاوه بر باز کردن فضای داخلی خانه به بیرون ، فواید دیگری نیز دارند. در این مطلب به معرفی معایب و مزایای انواع درب شیشه ای می‌پردازیم. جهت خرید درب چوب پلاست و اطلاع از قیمت انواع درب در کرج با حامی درب همراه باشید.

درب شیشه ای و انواع آن

درب‌های شیشه ای بیشترین کاربرد معماری در دوران مدرن را دارند. درب های شیشه ای نه تنها ظاهر آینده نگرانه ای به نصب می بخشند بلکه منظره ای غنی شده، تهویه بهتر و نور طبیعی تقویت شده را نیز ارائه می‌دهند. درب‌های شیشه ای در سبک‌ها و طرح های مختلفی ارائه می‌شوند. درب های شیشه ای موجود در طبیعت شفاف و ساده به سبک تاری یا طوفان شن، طیف وسیعی را برای انتخاب ارائه می دهند. در اینجا انواع متداول درب‌های شیشه ای و معایب و مزایای آنها را ذکر می‌کنیم.

انواع درب های شیشه ای

در این مطلب به معرفی انواع عمده درب های شیشه ای اشاره می‌کنیم:

  • درب تک لولایی
  • درهای فرانسوی
  • درب های دو برابر
  • درب محوری
  • درهای کشویی

درب تک لولایی

این یک انتخاب سنتی است که دارای یک لولای چرخان در یک طرف قاب درب است که باعث می‌شود طرف دیگر درب بتواند از دیوار باز شود. یک درب لولایی می‌تواند به سمت بیرون یا داخل یا هر دو باز شود و هم کاربرد داخلی دارد و هم خارجی داشته باشد.

درب فرانسوی

آنها یک جفت درب تک لولایی هستند که از یکدیگر باز می‌شوند. به طور معمول، آنها دارای چندین صفحه شیشه ای هستند که دارای قاب‌های چوبی هستند و به سمت داخل چرخانده می‌شوند. که هم برای درب‌های خارجی و هم برای درهای داخلی استفاده می شود، یک گزینه جذاب برای یک خانه است.

درب محوری

آنها لولاهایی دارند که در پایین و بالای در نصب شده اند، اغلب در نقطه خارج از مرکز یا مرکز هستند. این بدان معناست که وقتی درب باز است، هم در بیرون است و هم در داخل. درهای محوری می‌توانند چند یا یک نفر باشند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب در کرج با حامی درب تماس باشید.

درب کشویی

آن‌ها به جای اینکه به سمت بیرون یا به سمت داخل باشند، به طرفین باز می‌شوند و در امتداد کارخانه یا سایر صفحه‌های شیشه ای سر می خورند. درب های کشویی به دیوارهای شیشه ای گسترده اجازه می‌دهد تا حداکثر دید را ایجاد کند و از فضاهای بیرونی به فضای داخلی انتقال می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به درب های دوش شیشه ای کشویی سفارشی اشاره کرد.

این مطلب به معرفی معایب و مزایای انواع درب شیشه ای می‌پردازد.جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب در کرج با حامی درب همراه باشید.

معایب و مزایای درب های شیشه ای

در این قسمت از متن به معرفی برخی از مزایای کلی انواع درب‌های شیشه ای می‌پردازیم:

  • هزینه‌های انرژی را کاهش می دهد.
  • درب های شیشه ای اجازه عبور نور را می‌دهند.
  • درهای شیشه ای از قرار گرفتن در معرض رطوبت متورم نمی‌شوند.
  • درهایی که به بیرون از خانه باز می‌شوند نور طبیعی را وارد می‌کنند.
  • دربهای شیشه ای در اثر اعمال شیمیایی پوست نمی‌شوند، زنگ نمی زنند و آسیب نمی‌بینند.
  • پانل‌های آلومینیومی درب‌های شیشه ای در برابر موریانه‌ها و سایر حشرات قابل نفوذ نیستند.
  • پانل‌های شیشه ای باعث نفوذ نور طبیعی در عمق و صرفه جویی در هزینه‌های برق می‌شوند.
  • باعث می‌شود نور از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل شود و فضای بسیار جذاب و کاربردی با مناطق تاریک کمتر ایجاد شود.

معایب درب‌های شیشه ای

یک شکایت از درب‌های شیشه ای عدم رعایت حریم خصوصی است. اما هنوز هم می‌توانید از نور درب های شیشه ای لذت ببرید بدون اینکه حریم خصوصی شما را به خطر بیندازید: برای درب‌ها از شیشه مات کن استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از معایب این درب‌ها می‌پردازیم.

پانل‌های شیشه ای می‌توانند به راحتی در اثر شدت باد شکسته یا ترک بخورند.

درب های شیشه ای برای دستیابی به حریم خصوصی کامل به پرده اضافی نیاز دارند.

حامی درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست و اطلاع از قیمت انواع درب در کرج با حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *