امروزه تکنولوژی تولید چوب پلاست در ایران وجود داشته و تولید کنندگان ایرانی فعالانه در این زمینه فعالیت دارند. پلی وود یا کامپوزیت چوب پلاستیک موادی است که در سال‌های اخیر به بازار ایران وارد شده است. در این مقاله شما را با کاربرد پلی وود، مزایا و معایب درب پلی وود خانه ، مواد تشکیل‌دهنده پلی وود و … آشنا می‌کنیم. برای استعلام قیمت و خرید درب های پلی وود، درب ضد سرقت ،ضد حریق،ضد آب و چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب  در تماس باشید.

درب های پلی وود 

در حالت کلی چوب پلاست یا همان درب پلی وود خانه به صفحات یا پروفیل هایی که شبیه به چوب هستند میگویند؛ که این مواد از آرد چوب و پلاستیک بازیافت شده تولید میشوند. به درب هایی که از این متریال ساخته می‌شوندف درب پلی وود گفته میشود.در این ترکیب نسبت پلاستیک و چوب تقریبا به صورت مساوی میباشد؛ولی قسمت پلاستیکی آن در درب پلی وود خانه ، بیشتر در معرض دید می باشد.

تخته های پلی وود با استفاده از بهترین رنگ های ظریف در لایه بیرونی و الوارهای زیبایی شناسی در لایه داخلی تولید می شود و یکی از قابلیت های ویژه آن برش به اندازه های و طرح های مورد نظر مشتری است. 

ویژگی ورق های پلی وود

  • پلی وود که گاهی اوقات به عنوان چوب پلاستیک شناخته می شود به طور قابل توجهی وزنی کمتر از چوب خام دارد 
  • دارای مقاومت بالایی در برابر عفونت های قارچی، هجوم حشرات و خوردگی هستند 
  • با مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته می شود
  • رنگ پلی وود از بین نمی رود و از مواد پلاستیکی بازیافتی و خاک اره (که کاملاً ارزان است) ساخته شده است
  • هزینه آن به طور قابل توجهی کمتر از چوب طبیعی است
  • پلی وود در برابر اثرات منفی دماهای شدید مقاوم است و با بالا رفتن سن دچار نقص های فیزیکی مانند ترک نمی شود.
  • از آنجایی که چوب پلاستیک از مواد مصنوعی ساخته شده است، نیازی به نگهداری ندارد 
  • تنها چیزی که برای تمیز کردن آن لازم است فشار بالای آب و مواد شوینده معمولی خانگی است.
  • پلی وود موثرترین شکل استفاده از چوب در ساخت و ساز است.از آنجایی که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است
  • در صنایع دریایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد

درب پلی وود خانه | خرید درب چوب پلاست و ضد سرقت چوبی در فروشگاه اینترنتی حامی درب

مزایای درب های پلی وود

درب چوب پلاست یا پلی وود خانه موادی قابل بازیافت میباشند. درب های چوب پلاست خانه در گرما و سرمای واکنش زیادی از خود نشان نداده و ایرادات  فیزیکی از جمله دچار ترک خوردگی نخواهند شد.

انبساط و انقباض کمی در اثر تغییرات دمایی وجود دارد، ولی موجب آسیب دیدگی به پروفیل نمی شود. رنگ درب پلی وود خانه برابر اشعه UV مقاوم است. البته به شرطی که از مواد ضد UV استفاده شود.

وزن چوب پلاست سبک‌تر از چوب طبیعی هست. به‌ دلیل استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی و خاک اره (ارزان) قیمت پلی وود پایین‌تر از چوب طبیعی هست. این محصولات در برابر قارچ، حشرات و خوردگی مقاومت بالایی دارند.

امکان ساخت قالب و طرح‌های مختلف در این نوع درب وجو دارد. چوب پلاست با توجه به مصنوعی بودن، نیاز به نگهداری ندارد و برای شستن آن فقط مواد شوینده معمولی و فشار آب نیاز خواهید داشت.

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب می تواند به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری انجام پذیرد. نمونه بیش از دهها مدل طرح انواع درب های ساختمانی مناسب هتل ها ،بیمارستان ها، مراکز دولتی، تجاری، تفریحی در سایت قسمت محصولات قرار داده شده است.

هر یک از خریداران و کارفرمایان محترم می توانند با استفاده از راه های ارتباطی مجموعه با کارشناسان فروش تماس گرفته و فرآیند مشاوره، طراحی، تولید و نصب درب داخلی مدرن و لوکس خود را بدون حضور فیزیکی در فروشگاه یا کارخانه به مرحله قرارداد برسانند.

درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود.

ارتباط با ما

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی، پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *